Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

zondag 6 februari 2022

Hallo allemaal,
De dochter van mijn vriendin is zwanger, en daar hoort een kaartje bij. Ik maakte het kaartje in naturel kleuren omdat ze niet willen weten wat het geslacht is van de baby. En omdat dit de kleurtjes gaan worden van de baby kamer.


COL1223 flower set,
COL1494 Eline's lamb,
COL1495 Eline's baby cot,
EC0138 Eline's words (zwanger gefeliciteerd)
tekst van het liedje "slaap kindje slaap" is al een hele oude stempel ik heb daar geen nr van.
CA3145 Rhine stones bronze.

Dessin papier: Maja design "vintage baby".
Metalic karton: Card deco champagne.
Mallen voor de basis kaart zijn van Go Kreate ( deze zijn ook al wat ouder )
Taart kleedje en een watten schijfje.



    
                                                 

3 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een schattige babykaart Irma. Mooi in die naturel tinten, dat kan voor allebei goed. Mooie materialen heb je gebruikt.
Lieve groetjes Miranda

Diny zei

Wow.....wat een prachtige kaart in deze mooie warme kleuren!
Groetjes Diny

Celestino Arturo zei

De heer Pedro en zijn leningmaatschappij hebben ons bedrijf ongelooflijk geholpen door een kredietlijn te verstrekken voor onze voortdurende groei van de agro-activiteiten. Ik ben zo blij dat mijn bedrijf weer opstaat met de hulp van Pedro, een leningfunctionaris die leningen verstrekt me $ 8.000.000,00 voor zakelijke leningen.
De heer Pedro en zijn bedrijf geven ook elk leenbedrag aan particulieren of bedrijven die op zoek zijn naar een manier om hun project uit te breiden of uit te voeren met een lage rente van 2% jaarlijks rendement. Neem contact met hen op om uw zakelijke lening, persoonlijke lening, handelslening, starterslening, autolening, woningkrediet te verkrijgen. op peddroloanss@gmail.com

Succes"