Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

vrijdag 28 januari 2022

yess I am back

Lieve allemaal,
Eindelijk weer eens een blogpost van mij. Ik had een pauze ingelast voor mijn DT werk bij Marianne Design. Dit ivm met familie omstandig heden. Afgelopen Juni kregen wij als gezin te maken met nieuws die de grond onder je voeten doet weg slaan. En langzaam aan ga ik het DT werk en kaartjes maken weer oppakken. 
De eerste kaartjes die ik heb gemaakt zijn met een deel van de Jan Collectie en zoals altijd gecombineerd met oudere mallen.
Het laatste doosje heb ik gemaakt met een deel van de Febr collectie.


Voor dit kaartje gebruikte ik:
LR0469 Hedra,
LR0743 Silouette fairy and butterflies,
CR1551 Big Tag,
CR1575 Veel liefs cirkel by Marleen,
COL1374 Quil pen and inkt,
COL1409 Eline's panda and bear,
CS1087 tekst stemepel: lieve teksten,
PK9177 Pretty paper bloc: fleurige groetjes by Marleen,
CA3139 metalic light pink.




Voor onze dochter die jarig is geweest deze (pastafles) omgetoverd tot sfeer flesje.
Ook hier weer de geweldige tekst cirkel van Marleen gebruikt.


Op de dop van de fles ook een tekst geplakt, met de rechte tekst strookjes een strook gemaakt, 
hier een cirkel van gemaakt en de letters naar voren gevouwen.

LR0742 Tiny's Bouguet,
CR1516 Wild flowers,
CR1517 Field flowers,
CR1529 Fresh flowers,
CR1560 tekst cirkel  Van harte by marleen ( rechte tekst deeltjes)
CR1575 Tekst cirkel veel liefs by Marleen.

Het papier wat ik heb gebruikt is een oud blokje van de Action, maar wat qua kleur helemaal de kleuren zijn van onze dochter.


Ook heb ik weer mee gedaan aan de spotlight op het blog van Marianne Design.
Dit keer stond de tekst cirkel veel liefs in de spotlight.
Hier vind je de spotlight en alle kaartjes die zijn gemaakt door een aantal DT leden.



Met de nieuwste Febr collectie maakte ik dit honing drop doosje. Het is een mal van
DDBD (470.713.034) en eigenlijk bedoeld voor een pakje zakdoekjes, maar met een venstertje achter het open gedeelte kan het prima en gebruik je de mal weer voor een ander doel.
het venster heb ik met de design folder geƫmbost.

LR0749 Liefs,
LR0751 Anja's slim line corner,
CR1539 Punch die: lucky,
CR1579 Art texture honey comb,
COL1504 flowers by Marleen,
COL1505 Eline's bees,
CS1066 Tekst stempel,
PK pretty paper block: fleurige groetjes by Marleen,
DF design folder extra: chicken wire,
DDBD 470.713.034 Box art stencil tissuebox.

1 opmerking:

Olga zei

Heel erg leuk geworden