Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

donderdag 10 februari 2022

blije bijtjes en lente bloesem

Hallo allemaal,
Vandaag een kaartje met de lieve bijtjes  en een kaart met de prachtige plaatjes van Matti. 
Ik heb ze gecombineerd met de nieuwe slime line mallen van Anja van Laar.


Algemene beschrijving:

Om deze kaarten te maken heb je 2 stuken kaarten karton van 21 x 10 cm nodig. Plak de stans 1cm vanaf de boven kant van de kaart en haal hem door de machine. 
Plak nu de mal langs de onderkant en haal hem door de machine.
Teken de andere mal van het setje af op dessin papier en knip deze uit. Dit is best wel even een precies werkje ik heb een soort van malletje gemaakt van kaarten karton zodat ik die kan blijven gebruiken.
Ril op 1 cm vanaf de boven kant op het andere kaart, plak deze delen op elkaar en zo heb je een dubbele kaart. 


LR0752 Anja's slime line border,
COL1504 Flowers by Marleen,
COL1505 Eline's bees,
CR1579 Art texture honey comb,
AK0089 Eline's flower garden back grounds,
CA3144 Soft glitter platium,
CA3155 Rhine stones gold.



LR0454 Anja's butterfly,
LR0512 Petra's appel bloesem,
LR0670 Anja's creatable plus set,
LR0752 Anja's slim line border,
PK9166 Brocante Summer,
MB0200 Mattie's mooiste.


Om het plaatje uit de "mal" te laten lopen heb ik het volgende gedaan: 
Teken de mal op het plaatje, knip het plaatje in waar de bloem over de teken lijn van de mal komt. Knip daar de delen netjes uit en knip deze ietsjes verder in. Leg de mal ( met de snijrand naar beneden) op de tekenen lijn en haal de geknipte delen over de mak heen zodat deze niet mee snijden als je dit door de machine haalt.

Geen opmerkingen: