Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

donderdag 23 augustus 2018

Believe

.
Believe is wel toepasselijk want ik blijf geloven dat het ooit goed komt met die knie van mij.
Ik had gehoopt dat een operatie een oplossing zou geven aan de pijn klachten maar jammer genoeg is dat niet het geval. Eind Juni geopereerd en ik loop nog steeds met krukken en 2x per week fysio.
Maar goed ooit zal het wel goed komen. Ik ben achter de schermen wel bezig geweest hoor. Zo heb ik kaartjes gemaakt voor de catalogus die ook deze maand uit komt. ik ben voor kadoosjes iets mogen maken, deze komt volgens mij ergens in September uit.  Ook heb ik net 4 kaartjes voor mijn hobby kaart klaar. Dus genoeg bezig geweest.

Dan nu mijn kaartje met de nieuwste malletjes uit de Augustus en  September collectie. Ohh wat zijn ze weer mooi.



Voor dit kaartje gebruikte ik :
LR 0546 Anja's beatiful flower set.
LR0549 Tiny's holly.
LR0550 Tiny's larix.
LR0551 Nature star ( takje)
LR0553 Anja's lacy folding die square.
CR1448 Punch die star.
COL1458 Arrow sentiments.
EWK1263 Forest dream.



1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Hele mooie kaart! Groetjes Betha