Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

donderdag 22 november 2018

bloghop kerstballen.

Leuk dat je mee doet met de Marianne Design bloghop van deze maand! 

De bloghop start op het blog van de Marianne Design. Ben je daar niet begonnen? Klik dan op onderstaand logo en lees de spelregels bij het begin en welke bloghop prijs we gaan verloten.




Hop tussen donderdag 22 november en zondag 25 november gezellig mee van het ene naar het andere blog en laat onderweg bij iedere hop een reactie achter.

Dit is de volgorde van de bloghop:
Start Marianne Design Blog – Wybrich – Neline – Boukje - Irma ( hier ben je nu)  - Finish Marianne Design Blog





Door de lange zomer en de heerlijke Herfst waar we nog middenin lijken te zitten Al is het nu best wel koud buiten en is de eerste sneeuw gevallen.  vergeet je bijna dat de Kerstdagen er ook al aankomen. Maak jij ook Kerst kaarten dit jaar?
De serie kerstballen met bijpassende dennentak van Tiny Harts in de Craftables serie heeft mooie embossingdetails die je kunt bewerken, maar ze doen het ook leuk als je ze uit glimmend karton stanst zoals ons mirror paper of matte zilver of gouden papier. Tijdens de bloghop van deze maand laten we graag zien dat deze mallen ook met de nieuwste collecties te gebruiken zijn.

Dit is mijn uitwerking met de mooie kerstballen. Ik heb een combinatie gemaakt met de nieuwste mal , die de basis vormde voor mijn kaart. Deze mal ligt eind van de maand in de winkels. Ook komt er een ronde variant. 


De takjes zijn uit mirror, glans en mat karton gestanst.
Alle takjes zijn bewerkt met tipp-ex voor het sneeuw effect.



De kerstballen , kerkje en vogel zijn geembost, en terwijl het papier nog in de mal zit beinkt.
Vervolgens de mal verwijderd en nog de randen aangezet met inkt. vervolgens met NUVO glitter drops het geemboste bewerkt zodat het nog meer naar voren komt.


Dit zijn de malletjes en materialen die ik gebruikte voor deze kaart.

CR1378 Tiny's pine tree Branch,
CR1379 Tiny's ornaments Baubles,
CR1380 Tiny's ornaments Birds,
CR1381 Tiny's ornaments Church and Owl.
LR0571 Anja's folding die Square,
PK9159 Swedish Winter,

Besjes, touw, tipp-ex, inkt ( Versa Magic Tea Leaves)
komen uit eigen voorraad.
Alle takjes ed plak ik vast met Olba lijm kit. Een dotje kit en steek hier alles in zo krijg je het soort van 3d effect . 

Je mag nu verder hoppen naar het Blog van Marianne Design.
Vergeet niet overal een reactie te plaatsen om kans te maken op de bloghop prijs.

Veel plezier met hoppen!

                                               

25 opmerkingen:

hellendegraaf@gmail.com zei

Wat is die gaa f. Wat een werk.

Creaellenknutselsite zei

oooh wat een gave kaart leuk model is ik dat ga weer verder
groetjes ellen

Betina zei

supermooi!!

Unknown zei

zo een mooie kaart, daar heb je heel wat werk ingestoken,denk ik. Proficiat met je creatie

Judith zei

Dat heb je weer prachtig gemaakt Irma...

Groetjes van Judith

Betha Horsmeier-Bouter zei

Geweldig mooi deze kaart met de kerstballen! Groetjes Betha

Bea zei

Schitterend mooie creatie Irma, super gaaf...

groetjes Bea.

Angélique zei

Een super mooie kaart! Daar zit veel aandacht in.
Ik vraag me af of de besjes niet in de weg zitten in een envelop?
Dat beinkten van de embossinggedeeltes ga ik ook eens proberen.

by Maura zei

Prachtig kaartje heb je weer gemaakt:) groetjes Maura

Minke van Hijum zei

Knap gemaakt Irma. Een leuk model met mooie materialen van Marianne Design. Groetjes,Minke

Elizabeth zei

Supermooi. Leuk al die details!

Henriët zei

Wat leuk!! Dit is geen kerstkaart maar een kerstkunstwerk!
Groetjes van Henriët

Diny zei

Wow....wat een schitterende kaart heb je gemaakt Irma!
Groetjes Diny

Rieni zei

WAUW wat mooi, en wat veel details

Yvonne Rijk zei

Prachtig gedaan. Ik vind het een hele mooie serie. Vanwege jeugdsentiment. Ik mocht altijd het vogeltje op de tak knijpen. Bij jou kaart moet ik daar zeker aan denken. Het vogeltje zit prachtig tussen het dennengroen en de andere kerstballen hangen ook heel mooi. Prachtig met dat glimmertje erbij. Erg mooi.

Joke zei

Heel erg mooi gedaan.
Groetjes Joke

hvdkemp@ziggo.nl zei

Superleuk om de mallen zo los te laten hangen in de nieuwe mal
Geweldig met verschillend papier en de geemboste gedeeltes gekleurd

Ela zei

Top kaartje met oud en nieuwe spulletjes! Prachtig hoe je de kerstballen hebt opgehangen. Groetjes Ela

Ilona zei

Dat is wel een heel mooi bouwwerk. Leuk hoe je met zoveel verschillende dingen toch een geheel hebt gemaakt. Groetjes, Ilona

Handmade By Yvonne zei

ook deze is weer prachtig!! mooie ideeen
groetjes yvonne

Esther zei

Wat een prachtige kaart - en meteen inspiratie om die nieuwe mal te gaan gebruiken en mijn nuvo drops op een andere manier toe te passen! Geweldig!
Esther

Gina zei

Prachtige kaart Irma met die kerstversieringen! Ze lijken wel echt in het wit met een vleugje goud ! Groetjes, Gina

Tina Z. zei

wow, totally amazing!

Valerija zei

Beautiful design on your gorgeous card. Love all the details.
Valerija xx

Eri zei

Super hoe je de oudere en nieuwe mallen samen gecombineerd hebt tot dit prachtige geheel.
Groetjes, Eri