Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

zondag 10 april 2022

 Hallo allemaal,
vandaag een mannen kaartje dit blijven best lastige kaartjes soms. Ik heb dit kaartje weer gecombineerd met oud en jawel de nieuwste parfum flesjes!. 






Ik heb een dubbele kaart gemaakt van de slim line mal. Dit doe je als volgt: snij de mal 2 x uit kaarten karton, ril 1 kaart op 2 cm van af de bovenkant en plak dit gedeelte aan de andere kaart vast.

LR0656 Watch by Marleen,
LR0658 Sneakers,
LR0759 Beauty products,

CR1584 Slim line 3 circles,

COL1434  Men's wardrobe
COL1438 Eline's mice outfits ( sjaal)
COL1507 text banners,

CS tekst stempel : vriendinnen enzo,
PK9169 Men only by marleen ( deze is niet meer leverbaar )

Ik hoop dat je weer inspiratie uit deze kaart haalt.
Graag tot de volgende keer.

                                                                              

3 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie mannenkaart en leuk zoals je alles gecombineerd hebt Irma. Ik vind hem top.
Lieve groetjes Miranda

Celestino Arturo zei

De heer Pedro en zijn leningmaatschappij hebben ons bedrijf ongelooflijk geholpen door een kredietlijn te verstrekken voor onze voortdurende groei van de agro-activiteiten. Ik ben zo blij dat mijn bedrijf weer opstaat met de hulp van Pedro, een leningfunctionaris die leningen verstrekt me $ 8.000.000,00 voor zakelijke leningen.
De heer Pedro en zijn bedrijf geven ook elk leenbedrag aan particulieren of bedrijven die op zoek zijn naar een manier om hun project uit te breiden of uit te voeren met een lage rente van 2% jaarlijks rendement. Neem contact met hen op om uw zakelijke lening, persoonlijke lening, handelslening, starterslening, autolening, woningkrediet te verkrijgen. op peddroloanss@gmail.com

Succes"

Jackpot City zei

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze blog te schrijven