Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

woensdag 14 april 2021

Aapjes aan de kook.

Hallo allemaal,
Vandaag een kaartje Met een deel van de April collectie van Marianne design. Wat een super gave collectie is het weer geworden. Ik ben aan de slag gegaan met de soeppan en deze is uit gestanst uit koper karton. en de groenten deze zijn uit aquarel papier gestanst en ingekleurd met inkt.  Je stanst de groeneten uit en laat ze in het malletje zitten en kleurt dan de groenten, haal het malletje weg en kleurt de groenten nog een keer lichtjes met dezelfde kleur of een andere kleur. Alleen bij de punch die haal je de groentes eruit en kleur je ze in . Malletje kan je schoon maken met een billendoekje ( ik gebruik deze van de Action)


De basis kaart komt uit de silouette.

LR0705 Cooking pots,
LR0706 Vegetables,
CR1393 Vegetable garden,
CR1507 Card stand extra,
COL1399 Eline's monkey
COL1493 Eline's kitchen accessories
PS8086 Chefs hat & utensils,
CS1015 Clearstamp tekst,
PK9175 Rainbow A4 double sided.

Memento dew drops inkt:
Lady bug,
Cantaloupe,
Tangelo,
Peanut brittle,
Bambo leaves,
Toffee crunch,
Ivy cottage.





Geen opmerkingen: