Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

zondag 28 maart 2021

Poeder doos Spotlight Marianne Design


Hallo allemaal,
Zo dit is lang geleden dat ik hier iets heb geplaatst....gevalletje inlog gegevens kwijt.
Maar goed we zijn er weer.

Gister was het make up setje in de spotlight bij Marianne Design, een aantal DT dames ( waaronder ik ook ) hebben voorbeelden gemaakt met dit super leuke setje. Deze voorbeelden kan je hier vinden https://mariannedesign.nl/blog/make-up . 

Voor mijn poeder doos een kleine uitleg hoe ik een easel kaart maakte met de LR0618 Anja's folding circle XL.

                                                      Snij de mal 2x uit zwart karton.


Plak de delen met de halve cirkels iets over elkaar met smal dubbel zijdig tape (3mm)


Knip nu de halve cirkels eraf, je houdt dus 3 cirkels over.


Vouw de cirkel met de plak rand door midden.


Plak nu de hele cirkel tegen de halve cirkel aan.
Vouw alle vouw lijnen nog een keer goed zo blijft de easel beter staan.

De easel kaart is nu klaar en kan je gaan beginnen met de afwerking.



Collectables Snow globe, cirkels (COL1362) 
Craftables Pillow box, hartje (CR1386)
Craftables Art texture dots (CR1534)
Creatables Mix and match bows (LR0448)
Creatables Hedra (LR0469)
Creatables Anja's folding circle XL (LR0618)
Creatables Van harte and ballon (LR0625)
Creatables Anja's Hyndrangea (LR0703)
Creatables Make up set (LR0704)
Metallic paper Light pink (CA3139)
Soft glitter paper Platinum (CA3144)
Soft glitter paper Light pink (CA3148)

Kaarten karton van Card Deco:  Poeder doos (31 zwart), poeder ( kleur 07 Chamois  ), sponsje (Kleur 15 licht roze), restje wit (01).

Veel plezier met het maken van deze kaart.
















    

Geen opmerkingen: