Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

donderdag 18 april 2019

Druk druk druk

Hallo allemaal,
Jeetje wat gaat de tijd snel we gaan alweer rap richting de zomer. De laatste tijd is het wel rustig op mijn blog, maar ik heb niet stil gezeten hoor.
Ik heb inmiddels twee demo's en een workshop mogen geven bij Norikos kaarten in Krommenie, En workshop twee is in de maak. Ook heb ik weer kaartjes mogen maken voor MIJN HOBBYKAART XL ( deze ligt inmiddels al in de winkels). En oja mijn ouders waren in Maart 50 jaar getrouwd en daar zit ook de nodige tijd in, maar wat hebben ze genoten van hun GOUDEN HUWELIJK.
Hieronder weer wat kaartjes en creaties . Wil je nu echt niks missen , klik dan op de facebook link, en als we vriendjes worden zie je bijna alle creaties en kaarten die ik maak.













Ik hoop jullie weer een flinke dosis inspiratie te hebben gegeven.
25 April weer een nieuwe bloghop vanuit het Marianne Design team.
Tot slot nog wat creaties die ik maakte voor mijn ouders.
ook maakte ik het receptie / fotoboek.

Kaarsen als bedankje voor alle gasten. 
Achterop de kaars stond een tekst.

Op alle tafels een thee lichtje met hun trouwfoto......
Deze foto werd zichtbaar toen het kaarsvet smolt.

Ook op alle tafeltjes een leuk vaasje. 
Gipskruid goud gespoten en de steker met 50 zelf gemaakt.

Deze kaart maakte ik voor het gouden paar.



1 opmerking:

Gerlinde zei

Wat een supergave creaties heb je allemaal gemaakt!
Echt schitterend!
Groetjes Gerlinde