Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

donderdag 25 april 2019

Bloghop # 31 Beary cute

Leuk dat je mee doet met de Marianne Design bloghop van deze maand! 

De bloghop start op het blog van de Marianne Design. Ben je daar niet begonnen? Klik dan op onderstaand logo en lees de spelregels bij het begin en welke bloghop prijs we gaan verloten.


Hop tussen donderdag 25 april en zondag 28 april gezellig mee van het ene naar het andere blog en laat onderweg bij iedere hop een reactie achter.

Dit is de volgorde van de bloghop:
Start Marianne Design Blog - Marleen- Irma ( hier ben je nu ) - Boukje- Rimmie - Finish Marianne Design Blog




Dit belooft een berengezellige bloghop te worden! Vandaag laten een aantal Design Team dames het Beary Cute blocje zien. Maar of er ook beren aan te pas zullen komen …? Doe gezellig mee en je zult het zien.


Ik maakte twee slabbetjes met het super leuke blokje papier. Een voor een meisje en een voor een jongetje. 
waarbij de basis een Dutch DooBaDoo sjabloon is. Het hangertje heb ik zelf getekend.



Deze materialen heb ik gebruikt voor de meisjes variant:

LR0547 Anja's leaf set.
LR0576 Baby tekst Boy and Girl.
LR0587 Poppy  ( deze heb ik uit crepe papier gestansd).
PK9145 Beary cute
VK9574 Knipvel Baby funny's.
PL4504 Plakparels Pink & mint
Lint en touw uit eigen voorraad.


Deze slab heeft een extra vakje om de kers verse ouders te verassen met een gift card.


Voor deze variant gebruikte ik de volgende materialen:
LR0469 Hedra.
LR0571 Anja's round folding die ( bloem)
LR0577 Flouwer frame square ( takjes)
LR0575 Baby bottle.
LR0576 Baby tekst boy & girl.
LR0587 Poppy ( ook deze is uit crepe papier gestansd.
COL1466 Eline's butterfly.
PK9145 Beary cute
Lint , rietje en glitter papier uit eigen voorraad.

Je mag nu verder hoppen naar : Boukje

Laat je inspireren door de prachtige creaties van de teamleden en vergeet niet een reactie achter te laten bij iedereen om kans te maken op de Bloghop prijs!
Veel plezier!


30 opmerkingen:

Carla zei

Wat een schattig papier. Erg leuk voor baby kaarten.

Betha Horsmeier-Bouter zei

Geweldig leuke kaart met dit papier! Groetjes Betha

Linda Timpers zei

Wat super leuk gemaakt.

Groetjes Linda.

Creaellenknutselsite zei

wat een leuk idee zo'n kleren hangertje met dat schattige papier
groetjes ellen

Hellen zei

Wat een schatje

Eri zei

Prachtige slabbetjes heb je gemaakt, heel erg leuk om met dit mooie papier babykaarten te maken. Leuke kleerhanger heb je erbij gemaakt.
Groetjes, Eri

Marlies zei

Van de papiertjes heb je mooie slabbetjes gemaakt, leuk om te versturen en te ontvangen.

Groeten Marlies

Petra zei

Hi Irma,
Wat een leuke slabbetjes heb je gemaakt. Er komen weer een hoop nieuwe wereldburgers bij de komende weken of zijn al geboren. Ik zie een hoop leuk baby spul op de blogs voorbij komen. Bij mij op het werk zijn er ook 5 die binnen nu en twee mnd gaan bevallen.
Ik ga snel bij je teammaatje kijken op naar het volgende blog.

Lieve groet,
Petra

Gina zei

Twee schattige romperkaartjes ! en hoe knap dat je de hanger zelf hebt ontworpen! Mooi plaatje uit het knipvel heb je gebruikt ! Groetjes, Gina

by Maura zei

Wow wat leuk slabbetjes met dit papier Top :) groetjes Maura

Moni Agila zei

Wat een superleuke slabbetjes zijn het geworden. Het idee van een hangertje eraan vind ik supers bedacht. Op deze manier kunnen ze het ook ophangen. Echt een inspiratievolle hop. Bedankt hiervoor Irma.

Diny zei

Wow.....wat heb je super GAVE slabbetjes gemaakt Irma.....schitterend!
Groetjes Diny

Valerija zei

Wow, these are both very cute! These are so expertly done. Love the design and all the details.
Valerija xx

De Hobbyzolder zei

Die slabbetjes zijn echt super Cute! Heel apart, deze zal een speciaal plaatsje krijgen, daar ben ik van overtuigd
Groetjes Cecile

Gerlinde zei

Wat een schitterende creaties Irma!! Geweldig mooie en lieve baby-slabbetjes zijn het geworden!
Groetjes Gerlinde

HANDMADE with LOVE by AN zei

Wat een mooie kaartjes. En wT is het designpapier LEUK!
Zoveel mogelijkheden met dit blocje en alweer zoveel ideeën... ;-)
Ik ga weer snel verder!

Lieve groetjes en een gezellige Koningsdag morgen,

An

Minke van Hijum zei

Schattige slabbetjes kaarten heb je gemaakt Irma! Met dit achtergrondpapier kun je veel kanten op. Fijne Koningsdag morgen.

Groetjes, Minke

Colien zei

Wat leuk gemaakt, ze zijn superschattig! En tof dat er een giftcard in gestopt kan worden. Ik hop weer verder, bedankt voor je inspiratie, het blokje is erg bruikbaar.
grtz Colien

tine zei

slabbetjes en beertjes ze vormen één geheel bij een babykaartje, en zo te zien, vormt het papier hier één geheel!
mooi gemaakt Irma!

groetjes
tine

Denise Bryant zei

Adorable projects! Love the cute bibs and hangers!

Aartje zei

Wat leuk is dit Irma. Mooi gedaan.
Groeten, Aartje

Sarah - Crea S zei

Ooo Irma wat zijn deze slabbetjes superlief! Wat goed bedacht om dit papier er voor te gebruiken want het lijkt net stof... Verder heb je ze hele leuke details meegegeven! Groetjes, Sarah

Trijntje zei

Wat een leuke slabbetjes heb je met dit mooie papier gemaakt. Zowel de meisjes als de jongens uitvoering is erg leuk samengesteld . Dit valt vast goed in de smaak bij de ontvanger. Weer eens wat anders. Groeten Trijntje

Suzan zei

Prachtig gemaakt Irma! Hele leuke slabbetjes!
Groetjes Suzan

afke zei

Wat leuk deze slangetjes Irma en het papier past er helemaal bij!
Groetjes van Afke

afke zei

Sorry: slabbetjes moet het natuurlijk zijn 🙄

Chantal zei

Wat een leuke slabbetjes, de kleerhangers zijn top gemaakt.
Groetjes, Chantal S

Yvonne Rijk zei

Erg origineel die slabbetjes met dit leuke papier.

Tina Z. zei

absolutely stunning!

Babyfoon zei

leuke slabbetjes hoor!