Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

dinsdag 15 januari 2019

Jij verdient een bloemetje

Hallo allemaal,
Vandaag staat deze kaart op het blog van Marianne design. Daar vind je de beschrijving van deze kaart en een lijst van materialen die ik heb gebruikt voor dit kaartje,



3 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een mooie voorjaarsachtige kaart Irma.
Lieve groetjes Miranda

alisha zei


Beautiful , just love your creativity.

Gerrie zei

prachtige kaarten top!
groetjes Gerrie de Jong