Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

vrijdag 16 maart 2018

Daar proosten wij op !!

Een kaartje voor een bruidspaar, deze kaart had ik hier nog niet laten zien.






Binnenkant van de kaart.

Deze malletjes heb ik allemaal gebruikt:
LR0388 Flower Doily, LR0504 Champagne,
CR1432 Herbs and leaves.
DF3444 Anja's flouwer border.
CS0908 Clear stamp huwelijks wensen.
PK9135 Sweet romance.
MB0171 Matties mooiste.
uit eigen voorraad:
Papieren roosjes, stukje kant, parel draadjes, vlinder ponsje.
Plak glitters.

Graag tot de volgende keer.

Geen opmerkingen: