Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

donderdag 22 maart 2018

Blog hop # 22 Pasen.

Leuk dat je mee doet met de Marianne Design bloghop van deze maand! 

De bloghop start op het blog van de Marianne Design. Ben je daar niet begonnen? Klik dan op onderstaand logo en lees de spelregels bij het begin en welke bloghop prijs we gaan verloten.

                                         

Hop tussen donderdag 22 maart en zondag 25 maart gezellig mee van het ene naar het andere blog en laat onderweg bij iedere hop een reactie achter.

Dit is de volgorde van de bloghop:
Start Marianne Design Blog - Irma (hier ben je nu). - Wybrich - Neline - Marleen - Rimmie - Finish Marianne Design Blog.

Pasen valt vroeg dit jaar dus leek het ons leuk de bloghop van Maart te houden met dit thema!

We hebben allemaal net verschillende combinaties van producten gebruikt die geschikt zijn voor Paaskaarten en werkstukken.






Dit is mijn bijdrage.....



Ik maakte een chocolade paas reep.
Snij uit donkerbruin (crème of lichtbruin) net welke smaak je wilt maken een een enkele kaart van 11 x 21,5 cm en een enkele kaart van 10,5 x 21 cm. Plak deze met foame tape op elkaar. Snij vervolgens 9 rechthoekjes van 2,5 x 3 cm en 9 rechthoekjes van 2 x 2,5 cm. Plak deze ook met foame tape op elkaar. Plak de rechthoekjes op je enkele kaart. Maak een wikkel van dessin papier, dit doe je door de wikkel om de "reep" heen te vouwen, nu kom je een klein stukje tekort. Neem de maat van wat je tekort komt ( hou rekening met de plakstrookjes) en snij dan een nieuw stukje papier en plak dit aan de achter kant van de wikkel. Neem een stukje huishoud alu folie en plak dit in de wikkel, kreukel het een beetje zodat het net lijkt of de wikkel is open gescheurd. Stans de paaseitjes met de punch -die en plak deze op de vlakjes.
Werk je Reep tot slot volgens voorbeeld of naar eigen inzicht af.


De gebruikte materialen:
LR0517 Anja's flower demi circle.
LR0519 Easter bunny with bow.
CR1355 Grass
CR1399 Punch die easter eggs.
COL1425 Easter eggs.
PK9135 Fleurique.
CS1000 clear stamp.


                                                        Je mag nu verder hoppen naar Wybrich

Laat je inspireren door de prachtige creaties van de teamleden en vergeet niet een reactie achter te laten bij iedereen om kans te maken op de Bloghop prijs!

Veel plezier!
                                               

47 opmerkingen:

Rimmie zei

Jammie Jammie!
Wat een heerlijke paas chocolade reep Irma!
Super leuk gemaakt.

Groetjes

Rimmie

Marleen zei

Zo! Ik doe zelf ook even gezellig mee met onze bloghop, haha.
Maar super mooie gemaakt Irma!!
Heel leuk gedaan een paasreep chocolade.
Lieve groetjes, Marleen

Crea Astrid zei

Wat een prachtig versierde chocolade paasreep heb je ervan gemaakt. Je moet er maar opkomen. Schattig zo met die kleine paaseitjes erop.

Groetjes, Astrid.

Colinda zei

Mmmmm, lekker zo'n paasreep en ook nog in de juiste smaak :)
Vrolijke wikkel!!
Een fijne dag,
Colinda

Irene zei

Bij MD staat nog niets dus ik begin maar gewoon bij jou Irma en je versierde paasreep ziet er super leuk uit en dan ook nog wat lekkers er in.......jummie!!

xx Irene

Joke zei

Top, dit is een super leuk idee. Heel mooi gedaan.
Groetjes Joke

Bea zei

Wat schitterend gemaakt, om zo in te bijten, lekker zo'n reep....

groetjes Bea.

Betha Horsmeier-Bouter zei

In MD staat nog niet het beginscherm dus begin ik maar bij jou. Super leuk en ziet er heerlijk uit! Groetjes Betha

Diny zei

Wat een super gave creatie Irma.....prachtig!
Groetjes Diny

Creaellenknutselsite zei

wat en superleuke creatie heb je gemaakt
groetjes ellen

Monique zei

Wat geinig die reep chocolade..... leuk idee!

Creanita60.blogspot.nl zei

Wat een leuk idee een chocoladereep met paaseitjes!
Groetjes Anita

Eri zei

Nou, het begint al goed met deze prachtige, en "lekkere" creatie!
Groetjes, Eri

Petra L zei

Oh zo fout....chocolade en pasen. Ik ben aan het lijnen en wil er geen extra kilo's meer bij. Je creatie is wel uitdagend om er zo in te willen happen. Heel leuk.

Lieve groet, Petra

sylvia zei

Wat 'n super gave kaart. Echt een leuk idee.
Groetjes sylvia koning

ionabunny zei

Oh my goodness. Squueeeee!! That is just adorable. Love it. Hugz

Henriët zei

Wat een lekkere.....eeehhh....leuke kaart. Het water loopt me in de mond!
Groetjes van Henriët

Wybrich zei

Ook hier even kijken.....
Leuk Irma de chocolade reep met paaseitjes, krijg er zin in!

karien zei

Wat een leuke paasreep heb je gemaakt en bedankt voor de uitleg
Groetjes Karien

Gina zei

Hhhmmmmmm ! Net echt deze chocoladereep! Heel leuk met de alufolie en prachtig papier. Leuk met de paaseitjes. Groetjes, Gina

Aartje zei

Oh wat leuk! Krijg er gelijk zin in chocolade van.
Groeten, Aartje

by Maura zei

Wat is hij leuk, heb wel al een keer de chocolade reep gemaakt maar dan met hartjes.
Echt leuk idee.
Groetjes Maura

Trijntje zei

Direct al een hele mooie paascreatie Leuk gemaakt en bedacht Irma. Heel leuk deze reep versieren met paas dingetjes. Leuk tafereeltje. Ik hop nu verder want ben benieuwd... Groeten trijntje

Rosina zei

Oohhh ohhh daar zou ik wel zo in willen bijten Irma...een hele leuke reep paaschocolade...
PRACHTIG!!!!

groetjes Rosina

Valerija zei

Wow chocolate...what a great idea. Wondeful card.
Valerija xx

Denise Bryant zei

This is adorable! Love the chocolate bar and the cute bunny!

Hetty P. zei

Leuk idee om er een paas-chocoladereep van te maken.
Zier er echt heerlijk uit.
Goed idee met de mooie bloemen(halve)cirkel op de achtergrond
Groetjes Hetty

Chantal zei

Wat erg leuk gedaan, die eitjes op de chocolade zien er erg goed uit. Ik krijg lekkere trek.
Groetjes, Chantal S

Marianne zei

Wat een leuke chocolade reep zeg! Ik krijg spontaan zin in chocolade. Heel erg leuk gedaan!

Petra zei

Oh wat een leuke spaarkaart

Judith Thoonen zei

Wat een leuke paaskaart heb je gemaakt
Grt van Judith

Petra zei

Wat een leuke reep chocolade. Tevens een leuk thema

made by ineke zei

Ziet er heerlijk uit !
Super leuk
Groetjes Ineke

Made by Nicolette zei

Super leuk, goed uitgelegd ook! Ik krijg meteen zin in chocolade, alleen geen puur, doe mij maar karamel zeezout 😂😂.

Groetjes
Nicolette

hellendegraaf@gmail.com zei

Wat ern onwijs gaaf idee en mooi afgewerkt

Jolanda zei

Wat super grappig.......je zou er zo wel in willen bijten

Jacqueline zei

Een heerlijke paascreatie Irma
groetjes Jacqueline

Anja Werelds zei

Wat n heerlijk mooi en bijna smakelijk idee om zo'n creatie te maken...prachtig!

Neline zei

Ik hop gezellig even mee, wat leuk gemaakt zeg! Om op te vreten:)
groetjes
Neline

Linda zei

Hoi Irma,
Wat een grappige Paascreatie!
Ik krijg meteen zin in chocolade ;)
Gelukkig is deze echt te zonde om op te eten en kunnen we er mooi naar blijven kijken haha
Alvast fijne Pasen.
Groetjes, Linda

Crea Ankie zei

Super mooi Irma en lekker.

marian zei

Wat een leuke reep heb je gemaakt. Erg leuk idee zo'n Paashop, kan ik ideetjes opdoen want, maak altijd voor een aantal mensen een paaskaartje.
Groetjes van Marian.

Ela zei

wat ontzettend leuk gemaakt Irma! Daar is de chocoladereepfabrikant volgens mij ook nog niet op gekomen, haha! Heel erg inspirerend en lekker! Groetjes Ela

Colien zei

Wat een gaaf idee, heerlijk zo'n Paas-chocoladereep!
Ik (Paas)hop verder...
grt Colien

Cards made by Patricia zei

Wat een leuk idee, die eitjes op de chocoladereep.

Groetjes,
Patricia

Rita de Gries zei

Super leuk idee!

Groetjes, Rita

Crealientje zei

Oohh dat is nou eens iets unieks!
Wat leuk om een choco reep te maken.
Wil er wel zo inhappen. Ben gek op chocolade.(water loopt me in de mond)
Heel leuk gedaan!
Lieve groetjes Crealientje.