Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

donderdag 8 februari 2018

Flesje bubbels


Hallo allemaal,
deze fles bubbels gemaakt voor het Marianne Design blog. Op het blog vind je de beschrijving hoe ik deze maakte en welke materialen ik gebruikte. Het blog kan je hier vinden
Wil je hem live bewonderen hij staat bij Joans hobbywereld in de winkel te pronken .


4 opmerkingen:

Joke zei

Wat een schitterende flessenhanger Irma. Het heeft gewoon een heel romantisch tintje met die harten en die mooie mal erachter. Super gewoon.
Groetjes Joke

Judith zei

Prachtige flessenlabel, daar kun je wel mee proosten.
Groetjes van Judith

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel erg mooi deze flessenhanger! Groetjes Betha

Unknown zei

Wat een geweldige creatie, heb nog heel wat te leren.