Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

donderdag 22 februari 2018

Bloghop #21

Leuk dat je mee doet met de Marianne Design bloghop van deze maand! 

De bloghop start op het blog van de Marianne Design. Ben je daar niet begonnen? Klik dan op onderstaand logo en lees de spelregels bij het begin en welke bloghop prijs we gaan verloten.

                               


Hop tussen donderdag 22 februari en zondag 25 februari gezellig mee van het ene naar het andere blog en laat onderweg bij iedere hop een reactie achter.

Dit is de volgorde van de bloghop:
Start Marianne Design Blog- Boukje - Rimmie - Hanny - Irma  ( hier ben je nu) - Wybrich - Tineke - Finish Marianne Design Blog

 Sinds 2015 brengt Marianne Design achtergrondstempels uit in de collectie. Tegenwoordig is het helemaal de trend om je eigen achtergronden voor kaarten te maken. En met deze stempels in allerlei stijlen en voor allerlei gelegenheden kun je heel veel kanten op. Tijdens de bloghop van deze maand laten we jullie graag zien wat er allemaal mogelijk is.



Dit is mijn bijdrage, 


Ik maakte een stair step kaartje. Ik heb de achtergrond stempel CS0938 plaid als een soort van stofje gebruikt, in combinatie met de super leuke craft dates malletjes.


Deze materialen heb ik allemaal gebruikt:
CS0938 achtergrond stempel .
Knipvel: MB0172 Matties mooiste Needle work.
LR0472 Anja's flower set.
COL1445 Eline's Craftdates.
EC0167 Craftdates 2.
PL1503 stempel van de CM.
Versa magic: Malted Mauve, taartkleedje, stukje kant, knoopje , dun jutte touw.





Je mag nu verder hoppen naar : Wybrich

Laat je inspireren door de prachtige creaties van de teamleden en vergeet niet een reactie achter te laten bij iedereen om kans te maken op de Bloghop prijs!
Veel plezier!


                                            

51 opmerkingen:

Joke zei

WoW wat is dit super leuk gedaan Irma. Echt heel mooi, leuk model, leuk plaatje en wat is die achtergrond zo ook super. Complimenten hoor, super kaartje voor een handwerkliefhebber.
Groetjes Joke

Creaellenknutselsite zei

mooie creatie heb je met de stempels gemaakt
groetjes ellen

marisacreatief zei

Een mooie kaart gemaakt
Ook de kleuren zijn mooi,
Groetjes marisa

Marleen zei

Heel mooi Irma!
Lieve groetjes, Marleen

Anoniem zei

Wat een super leuke kaart Irma!
Apart model ,en prachtig bewerkt.
Groetjes Jannie

by Maura zei

Wat een mooi model kaart.
groetjes Maura

marina zei

met mijn haakwerk naast mij zie ik deze prachtige kaart, toeval bestaat toch

sylvia zei

Wat 'n mooie creatie, je blijft er 'n kijken.
Groetjes sylvia koning

Louwina Zijlstra zei

Hele mooie kaart en leuk model ook.
Mooie kleuren heb je gebruikt.
Al met al een Top kaartje🙂.

Groetjes van Louwina

KarinsArtScrap zei

Irma een mooie kaart
Gr Karin

Iva Stastna zei

Ohh,nice card,perfect,Iva

Dr Sonia S V zei

WOW so pretty..especially the colors and the beautiful showcase of the Marianne products
Cheers
Dr Sonia

Bea zei

Een schitterende kaart Irma, mooie gedaan ....

groetjes Bea.

De Hobbyzolder zei

Schitterende kaart, met leuke/mooie details

marian zei

Woooow, deze vind ik zeker schitterend, ik dacht eerst even dat je geen achtergrond-stempel gebruikt had maar dessin-papier. Heel erg mooi hoor.En zeker in deze kleur. De rest van de kaart vind ik ook schitterend hoor.Ik ga verder naar Wybrich.
Groetjes van Marian.

Marietje 70 zei

Prachtige kaart geworden Vintage Daar houd ik van Prachtige kleuren gebruikt Groeten Marie-José Hendriks

Susan Swart zei

Top kaart

Judith zei

Onwijs leuk gedaan Irma, vind het zo'n leuke serie met het handwerken. Top.
Groetjes van Judith

Unknown zei

Het lijkt net een echt stofje, die stempel! Leuk gedaan zo!

Valerija zei

Wow! This is gorgeous. I really love your card. Beautiful image and the design. Love it.
Valerija xx

Margreet zei

Mooie achtergrond heb je gemaakt. Mooie kleur heb je gebruikt/
De kaart is prachtig geworden.
xxx Margreet

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Zoveel moois op te zien. Leuk ook hoe de de centimeter zo omgerold hebt. De achtergrond geeft ook een mooie vintage look eraan, vind ik.

Groetjes, Astrid.

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje Irma, weer lekker creatief bezig geweest met die leuke nieuwe materiaaltjes

groetjes Rosina

Willemien Leijten Senders zei

Vind het een geweldige kaart heel mooi

Hetty P. zei

Wat een mooie kaart ...
Je zou niet zeggen dat de achtergrond gestempeld is....
Op deze manier kan je alles in je eigen kleur maken ...
Groetjes Hetty

annemarie zei

Super leuke kaart Irma,

heel mooi


groetjes Annemarie

Trijntje zei

Prachtige Irma Wat een supermooie achtergrond en dan vooral in deze kleuren. Past heel mooo bij de andere materialen. Top. Groeten Trijntje

Petra L zei

Dit vind ik een superleuke kaart en inspiratie Irma. Zo mooi.

Lieve groet, Petra

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super mooie kaart en heel veel op te zien! Groetjes Betha

Gina zei

Leuk gevonden met die ruitjes achtergrond stempel. Ik moest even zoeken, want het lijkt wel design papier ! Superhandig en een mooi kaartje mee gemaakt ! Groetjes, Gina

Chantal zei

Hele mooie kaart, leuk model. Wat erg mooi gedaan met die 'centimeter krul" en erg mooie kleur.
Groetjes, Chantal S

Unknown zei

Nu weet ik gelijk wat een stair step kaart is. Weer wat geleerd. Nog een fijne bijkomstigheid van deze bloghop.
Ik vind je kaart EEG mooi. Bedankt voor de inspiratie.

Marja van Renswoude zei

Mooie kaart, heel anders als wat ik zelf altijd maak. Krijg je zeker inspiratie van om eens wat nieuws te proberen

Patricia zei

C'est chic !

ionabunny zei

Beautiful card. So many lovely details. Hugz

Rieni zei

wat een kunstwerk, hier heb ik altijd zo een bewondering voor, ik krijg dit echt niet voor elkaar. Super mooi

Anoniem zei


Wat een enige kaart heb je gemaakt met deze materialen
Prachtig!
Krijg er meteen zin in om deze ook te maken,
Heb namelijk dit achtergrondstempel ook
Bedankt voor het idee!!
Groetjes Dineke

Maria V zei

Heel veel te zien op deze kaart. Wat een beauty. Mooi kleurgebruik.

Eri zei

Dit is een kaart helemaal in mijn straatje! Prachtig Irma!
Groetjes, Eri

afke zei

Wat mooi Irma. Ik moest even goed kijken want de achtergrondstempel lijkt wel DP. Knap bedacht hoor!
Groetjes Afke

Denise Bryant zei

Beautiful colors and textures! I love the pretty details you added! The gingham check background design is a fabulous stamp!

gdg zei

votre carte est très originale avec ces découpes

Crea Ankie zei

Super leuk Irma !

Martina's Royals zei

Dit is ok al weer zo mooi!!

Margrietha Weijers zei

Gaaf die wil ik ook maken

Linda zei

Hoi Irma,
Wat een super gave creatie!
Mooi met die achtergrond van MD en ik vind het suuuper leuk hoe je dat meetlint hebt gemaakt!
Lieve groet, Linda T

Doutzen zei

Irma, wat een fantastisch kaartje!
Die centimeter is zo echt!!
Liefs, Doutzen

Henriët zei

Wat mooi! Het lijkt wel designpapier die achtergrondstempel.
Groetjes van Henriët

Heidi zei

Wat een mooie kaart. Je blijft er naar kijken, er is zoveel te zien.

Duwien zei

Heel mooi!

Duwien zei

Heel mooi!