Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

dinsdag 30 januari 2018

Workshop bij Lots of Ots

Hallo allemaal, 
Op zaterdag 3 Febr geef ik een workshop bij Lots of Ots - moedershobbypaleis . Jullie gaan aan de slag met de nieuwste collectables en stempels van Marianne Design.
Er is keuze uit twee tijdsvakken : 10.30 -13.00 en van 14.00 - 16.30. U dient zich wel op te geven want vol is vol. Uiteraard neem ik ook nog variaties mee, en alles is te koop bij Lots of Ots ( voorheen moeders hobbypapeis)
Voor meer info en aan melden neem contact op met de winkel. 023 - 5377509



Wie weet tot zaterdag.


                                            

3 opmerkingen:

Ela zei

Dat ziet er erg leuk uit Irma. Succes met de workshop. Groetjes Ela

Rosina zei

Veel succes met je workshop Irma, voor mij helaas te ver om te komen...

groetjes Rosina

Judith zei

Ziet er weer erg leuk uit Irma.
Groetjes van Judith