Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

woensdag 3 januari 2018

2018 !!

Allereerst de beste wensen voor 2018. Ik hoop in goede gezondheid en heel veel creativiteit.
Ook voor mijn nieuwe volgers, van harte welkom en ik hoop jullie heel veel inspiratie te kunnen geven.
Ik heb de laatste maanden heel veel problemen gehad met mijn knie. Mijn binnenband , kruisband en meniscus zijn gescheurd, met heel veel geduld gaat het eindelijk  ( na 10 weken ) de goede kant op.

Achter de schermen heb ik natuurlijk het nodige gedaan voor Marianne Design. Zo heb ik kaartjes mogen maken voor Mijn hobbykaart XL . Deze komt in Febr uit.

Ook in het nieuwe jaar komen er weer demo's  en workshops .

Deze kaartjes had ik hier nog niet laten zien.








1 opmerking:

Judith zei

Mooie kaarten weer Irma, lekker bezig geweest.
Groetjes van Judith