Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

maandag 20 november 2017

Sint tasje


De sint is weer in het land dus mogen er weer schoentjes gevuld worden. Ik maakte dit tasje al eens met badschuim, een flesje wijn, maar hij kan ook prima met iets lekkers voor/van de sint. Dit tasje en nog veel meer moois gaat mee naar de demo bij Joans hobbywereld as zaterdag.




LR0375 Tiny's tree and leave, LR0446 Sinterklaas, LR0447 Bow and ribbon, LR0494 Horizon Amsterdam, LR0496 Sint & Piet, LR0500 Moon, LR0502 Curtains.
CS0981, CS0997.
PK9151 Royal Christmas.


4 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

heel tof, mooi met die gordijntjes, bijzonder effect zo!
Nancy

by Maura zei

Erg leuk, zal hem zaterdag goed bekijken.
Groetjes Maura

irma zei

Dank jullie wel. En gezellig Maura. Tot zaterdag dam.

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel leuk! Groetjes Betha