Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

woensdag 4 oktober 2017

hoe te doen....

Op het kaartje wat in de vorige post staat zitten de takjes uit de Gift wrapping serie van Karin Joan. Ik heb een stappen plan gemaakt zodat je kunt zien hoe je de takjes kunt stansen en stempelen.


                     Leg de stansjes met de snij rand naar beneden en plak er strookjes tape over heen.
                                                   Doe dit horizontaal en verticaal.



Strooi wat bloem over de plak kant van het tape, en knip het op maat.


Haal dit geheel met een velletje papier door je stans machine heen.

Laat de stansjes gewoon op het tape zitten. dan heb je altijd een start klaar setje om alles tegelijk te stansen. Gaat het tape stuk dan herhaal je gewoon de hele procedure.


Plak het stencil wat nu is ontstaan in de stampmaster.
Leg je stempels in het stencil, met de stempelkant naar beneden.
Doe de stempel master dicht en de stempels kleven nu aan de deksel/klepje van de stempel master.
Laat de stempels zitten zoals ze nu zitten 


Leg de stansjes weer terug in het stencil en beinkt de stempels. 
Doe de deksel/klepje dicht en druk deze aan.


Voilla alle stansjes zijn gestempeld en je kunt dit zo nodig herhalen in dezelfde of een andere kleur.
Het is ook leuk om twee kleuren te gebruiken.

















3 opmerkingen:

Judith zei

Super grappig gedaan...dank je wel.
Groetjes van Judith

Hanny zei

Een super idee Irma.... dank je wel voor de uitleg.
Ik ga het zeker op deze manier doen.

Groetjes Hanny.

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel goed idee Irma, dank voor de uitleg. Groetjes Betha