Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

dinsdag 26 september 2017

2018

Tjonge dat is een tijd geleden..............Inlog gegevens van dit blog kwijt. Maar gelukkig weer gevonden. 

Aan het spelen geweest met de nieuwste Collectable van Marianne Design.
Eind van de maand leggen ze weer in de winkels.
COL1442 ( Karin's deer, stars & tags), DF3439 ( Celestial stars), CA3110 ( Party numbers small)
Vlag is van Dutch doobadoo barner flags 470.713.319.




3 opmerkingen:

Gina zei

Heel leuke vlaggetjes slinger ! Zal wel spannend geweest zijn je login terug te vinden ! Groetjes, Gina

Rosina zei

Heel mooi is deze vlaggenlijn geworden Irma
leuk weer al die nieuwe spulletjes...maar dat is echt niet goed voor je portemonee...

groetjes Rosina

Betha Horsmeier-Bouter zei

Ja, ik miste je al! Prachtige vlaggenlijn! Groetjes Betha