Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

donderdag 17 november 2016

kerst/winter kransen


Voor vandaag ben ik aan de slag gegaan met de nieuwste krans CR1387 van Marianne Design.

De groene krans het ik 6x uit gestanst uit 3 kleuren groen. De donkerste heb ik gebruikt als basis 'Ik heb van de cirkels van de snow globe een cirkel gestanst en daar de krans opgeplakt ( nu heb je iets meer body). de overige kransen heb ik in stukjes geknipt en om het meer volume te geven heb ik eerst wat takjes met mijn nagel even een "knakje "gegeven". vervolgens de takjes dak pan gewijs weer op de krans geplakt. En verder heb ik er wat kleine takjes , poinsettia en ski's en strikjes opgeplakt.

CR1252 Ski's and Snow flake), CR1387 (wreath), COL1362 (Snow Globe), LR0142 (Mini poisettia's), LR0437 Petwigs set), CS0980 ( tekst stempel).

De witte krans het ik 4x uit gestanst , en 1 x uit glitter papier. de werk wijze is het zelfde , maar door kleur krijg je een totaal andere kaart.



                                                        

11 opmerkingen:

Ela zei

Zijn inderdaad totaal verschillende kranten geworden. Wat een papiertje al niet doet! Beide kaarten zijn prachtig. Leuk accent met de skies! Groetjes Ela

Judith zei

Heel erg mooi Irma weleen hoop stanswerk volgens mij...
Liefs Judith

Irma zei

Dank jullie wel hoor. En het valt mee hoor Judith. het mooie is dat je ook halve ( dus restjes papier ) kunt stansen omdat je de takjes toch verknipt.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw Irma, het zijn twee hele mooie kransen geworden, heel verschillend maar allebei tot in de puntjes afgewerkt. De kaarten die je ermee gemaakt hebt zijn supermooi. Ik vind ze top.
Lieve groetjes Miranda

Nancy Soetaert zei

wat mooi die kransen, ik heb de mal ook besteld, lijkt me tof om te doen. Waarmee plak je de takjes vast?
groetjes
nancy

Irma zei

Dank jullie wel hoor voor de lieve reacties. Ik plak de takjes weer terug met 3d kit.uiteraard geen hele klodders maar gewoon met een klein spuitje ( deze koop ik dan weer bij de apotheek 10 ml ) Het duurt iets langer voor het droog is, maar mijn ervaring is dat je nog kunt schuiven en later de andere takjes er nog tussen kunt doen. de rest van de kaart gewoon met hobby lijm . bijde lijmen zijn van de action.

Gina zei

Prachtige kerstkransen, Irma ! Jet zijn net echte blaadjes ! Groetjes Gina

Margo zei

Waaw echt prachtig zeg ! Wat een mooi effect krijg je zo !

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig hoor, de kransen. De groene vind ik het mooist omdat deze zo lekker vol is. Groetjes Betha

Anita van Merode zei

Wow super mooi!!! Ik zie hier de bloghop van vandaag nog niet staan...ik hoop dat ik het niet vergeet maar ik kom later nog eens terug bij je.
Gr Anita

Anita van Merode zei

Ps ik ben inmiddels opnieuw bij je langs geweest, dit wou ik echt niet missen! Zo leuk!
Gr Anita