Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

zaterdag 2 januari 2016

Challange # 28 Don en Daisy

Lieve allemaal allereerst de aller beste wensen voor het jaar 2016 en dat het een zeer creatief jaar mag worden.

Vandaag gaat de nieuwe challange weer van start op het don en daisy blog
Dit keer willen wij een kaartje zien in de kleuren Blauw - Wit - en grijs. Uiteraard met een Don en Daisy afbeelding.
Dit is mijn voorbeeld kaartje geworden. Op het blog vind je nog veel meer voorbeelden gemaakt door het team.

LR0397 Doily star, LR0391 Tassel fringe, CR1350 Ribbon Doily (bloem), DDK3220, COL1397 Charming alphabet.
En verder uit eigen voorraad een stukje lint, papieren zakje, label, bolletjes lint, papieren bloem en een plak steentje. papier is van Maja Design.

Graag tot de volgende keer.

1 opmerking:

Margo zei

Wat mooi Irma !
Groetjes
Margo