Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

maandag 21 december 2015

last minute paper bag

Voor vandaag laat ik een paper bag zien. Heel leuk om te maken om daar een kadobon in te stoppen.




COL1397 Charming Alphabet, CR1363 Label XL &labels XS, LR0397 Doily Star PK9130 Papier Country Style.
Deze mallen zijn vanaf Jan 2016 verkrijgbaar bij de hobby winkels.
verder ook deze mallen verwerkt in de paper bag: LR0244 Hulst takjes, LR0378Spar,  DDK3221, Silk lace JU0914 (White), PK9127 Watercolour Basic paper.
uit eigen voorraad : kant, belletjes, jutte touw, papieren zakje, paper bag, roosjes, knijpertje.

Rest mij nog om jullie hele fijne kerstdagen en een gelukkig 2016 toe te wensen.
op 2 jan ben ik terug met een voorbeeld voor de challange van het Don en Daisy blog.



                                              

Geen opmerkingen: