Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

woensdag 7 januari 2015

Tijd voor een feestje

Vandaag is het mijn beurt weer om iets te plaatsen voor het Don en Daisy Blog.
 Allereerst de allerbeste wensen voor 2015 . We gaan er weer voor dit jaar. De feestmaand is nog maar net voorbij, of we gaan alweer naar het volgende feestje. En wat is er leuker dan op het feestje aan te komen met een leuk tasje waar het kadootje in zit.


Voor dit tasje heb ik gebruik gemaakt van de volgende materialen:
Collectable: COL1348
Creatable: LR0311
Pretty papper bloc : PK9107 ( Don en Daisy bloc met digi's )
Don en Daisy stempel: DDS 4440.
Lint: JU0896
Papieren roosjes , organza lint en een papieren kraft tasje.

Geen opmerkingen: