Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

zaterdag 29 november 2014

Advent tijd bij Don en Daisy.


Don & Daisy hebben weer een actief jaar achter de rug. Ze zijn onder andere lekker creatief bezig geweest, hebben feestjes meegevierd met Marianne Design en hun zwemdiploma’s gehaald. Ze hebben ook de eer gekregen om een eigen Collection special te vullen waarvoor iedereen hier van het Don & Daisy designteam prachtige bijdrages hebben geleverd. Het afgelopen jaar zijn er dan ook weer heel veel mooie voorbeelden langsgekomen van het team en vele gastdesigners hier op het Don & Daisy blog. We hebben weer genoten van alle leuke en enthousiaste reacties! 


Natuurlijk gaan we ook dit jaar weer een leuke advent houden komende maand voor alle trouwe Don & Daisy fans. Want zonder jullie geen Don & Daisy!


 We zullen elke week een leuke setje van knipvellen met een stempel uit de Don & Daisy collectie verloten! De actie loopt tot de Kerst.

Vandaag beginnen we met de eerste advent voor de Kerst en geven we 3D knipvel DDK3208 Snowfun,  het nieuwe Cardtopper-vel DDK3217 Nostalgic Winter en een van de nieuwste stempels, de DDS3347 Swimming Don weg.

Kijk even op het blog van Don en Daisy wat je moet doen om dit leuke setje te winnen.

Geen opmerkingen: