Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

dinsdag 21 oktober 2014

stappen plan Rozet met de LR0327


Stans de LR0327 2 keer uit en bewerk ze met distress inkt

Ril eerst de punten zoals is aangegeven, dus echt van punt naar punt.

Draai je werk om en ril vervolgens de punten die nu worden aangegeven. Dus ook weer van punt naar punt.

                                                   Dit is nu het resultaat.

                     Knip nu beide stansjes in. Kijk goed welk deel je in knipt,
Het andere moet precies hetzelfde in geknipt worden.


            Vouw de stansjes om en om in berg en dal vouw, Knip er een
Hoekje af. Doe dit precies contra zo als de foto.

Plak vervolgens de stansjes met een hoekje overlappend.
Waar het pijltje staat staat zie je waar hij overlappend is.
Het patroon loopt gewoon door.
                 



Dit is wat ik er mee gemaakt heb. De hangers aan de onderkant van het rozet zijn gemaakt met de CR1284.
Heel veel plezier met deze uitleg, en een reactie zou ik zeer op prijs stellen.


15 opmerkingen:

Annemieke zei

Heel leuk Irma,
Bedankt voor de uitleg,
groetjes Annemieke

Caroline Cards zei

Schitterend gemaakt. Heel duidelijke uitleg. Bedankt Irma.

Erica ♥ zei


Hoi Irma,

Wat mooi zeg, en heel duidelijk uitgelegd ☺

Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Ellie Bakker zei

Wow Irma wat mooi en wat een duidelijke uitleg hoe je de rozet heel handig maakt.
Groetjes Ellie

Bea zei

Heel mooi gedaan Irma, goed en heel duidelijk uitgelegd...

groetjes Bea.

Anja zei

Hallo Irma..

Wát een leuk idee om er een rozet van te maken...had ik nog niet aan gedacht!!
:-) :-)..

Hart, groetjes van Anja

corryskaart zei

hoi irma
wat gaaf wat je met zo stans kan doen, heel erg mooi en dank je voor de duidelijke uitleg dat is het proberen waard:-))
groetjes corry

Jolanda zei

Superleuk gemaakt !!

Colinda zei

Leuk Irma!! Mooi dat groen op de embossing!
Een fijne avond,
Colinda

Ela zei

Wat een goed idee, Irma! Deze mal heb ik ook maar dit had ik nog niet bedacht, bedankt en erg crea van je! Groet, Ela

tanja zei

Prachtige kaarten en techniek zie weer heel inspirend , zit ook nog aan de kaarten maar ook met ander materiaal werk ik nu , nieuwsgierig bezoek me blog,!

Engelchen zei

Wat een super leuk idee. :)
En jou werkstuk is prachtig geworden :)
Groetjes Geesje

Anja v K@@rten zei

Heel mooi!
Creatieve groetjes, Anja

Gina zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Gina zei

Wat een superleuk idee! Ik heb net die stans gekocht. Zal er straks eens mee experimenteren :). Bedankt voor de goede uitleg! Groetjes, Gina