Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

zaterdag 20 september 2014

Winterse merci verpakking


Altijd leuk om cadeau te geven ,en het is weer iets anders dan een bloemetje.
Dit is een winter uitvoering, maar dat ik kan natuurlijk ook voor een verjaardag ( man of vrouw).

voor dit omhulsel voor merci chocolade heb ik gebruik gemaakt van de volgende materialen ( ik heb alleen het merk van de Action gebruikt.) 
CR1287 (Craftable Tiny's Pinetrees, CR1289 (Craftable Tiny's Deer), COL1362 (Collectable Snow Globe), LR0181 (Creatable Dennetak), LR0286 (Creatable Tiny's Pine Cones),
Knipvel MB0147 ( Mattie's Winter 2), 
Pretty Paper bloc PK9100 ( Winter Time),
Clear stempel: COL1370 (Eline's Polar Bear).
In de Collection die volgende week uit komt staat een beschrijving hoe ik de schud bol heb gemaakt. Hij staat daar als kaartje ,maar het principe is hetzelfde.




2 opmerkingen:

Richtsje zei

Zopas schrijf ik nog bij iemand dat het steeds spannender wordt hoe dit nieuwe blad er uit zal zien met jullie geweldige bijdragen! En zie hier alweer een voorproefje! Het ziet er zo erg leuk uit en weer een idee erbij!

Groetjes Richtje

Erica ♥ zei


Echt onwijs schitterend gemaakt ☺
Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}