Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

zaterdag 31 mei 2014

Challange # 16 Don en Daisy Blog

Hallo allemaal, vandaag gaat de Challange #16 van start op het Don en Daisy blog. Hert is de bedoeling dat je een creatie maakt met een vakantie groet erin. Nou dat kan niet al te moeilijk zijn met de vakanties weer voor de deur.
Dit is mijn kaartje geworden. Kijk op het blog voor nog veel meer mooie voorbeelden en ideetjes.


Voor dit kaartje heb ik gebruik gemaakt van de volgende materialen:
LR0154 Labels
LR0317 Petra's Circle and Crown
CR 0264 Birds silhouette
COL1359 Smart Phone
DDS3320 Daisy in het zonnetje
Clear stamps EC0147  Eline's words
PB7045  Pretty paper bloc "Frech Flowers"
taart kleedje, vlinder ponsje, kant, plak glitters en papieren roosjes komen uit eigen voorraad.

Veel succes met deze challange.

Alle materialen zijn verkrijgbaar bij Bamba.

                                            

2 opmerkingen:

Colinda zei

Hoi Irma, helemaal leuk zo Daisy in het mobieltje! Heb hem ook maar gelijk gekocht:)
Een fijn weekend,
Colinda

De hobbydroom zei

Oh waaaauw! Wat is dit een gave creatie! Helemaal te gek :) en ook zo heerlijk vrolijk! Ik ben er helemaal weg van!!

Lieve groetjes, Mandy