Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

donderdag 6 maart 2014

Super leuk nieuws

Hallo allemaal. vandaag even geen kaartje maar super leuk nieuws !! Vanaf vandaag mag ik mij DT lid noemen van Cheerful sketches challange blog. Super leuk nieuws natuurlijk. Een gezellig blog waar je iedere maand aan de hand van een skets een kaart maakt. Kijk maar eens op het blog wat voor skets er voor deze maand staat. Vanaf het einde van deze maand ga ik ook mijn steentje bijdragen. En voor wie nu al mee wilt doen dit is de skets.
Ook zijn er uiteraard leuke prijzen te winnen, wij hebben super sponsers.

Ik ga gauw weer verder, want ik ben druk bezig met de voorbereidingen van de Creabeurs in Rijswijk 4-5 en 6 april. Dan gaan we nog even door met feest vieren met Marianne Design. Ik heb er nu al zin in !!

4 opmerkingen:

Ilonka zei

Hoi Irma, welkom in ons dt team. Ik vind het geweldig om samen met je te werken. Ik wens je ontzettend veel plezier met deze DT Job !! Ik ben reuze nieuwsgierig naar je creaties. Maar jou kennende komt dat helemaal in orde. :)

XOXO Ilonka

Ilonka zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Marjoleine zei

Hoi Irma,
Wat leuk dat je ons team komt versterken! Veel plezier hoor!

Liefs,
Marjoleine, DTer Cheerful Sketches

Bernadet zei

Heey Irma, wat geweldig leuk dat je onze nieuwe collega word!!
Heel erg veel plezier bij ons