Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

maandag 31 maart 2014

Cheerful sketches challange #10


Het is de 31ste, tijd voor mijn eerste bijdrage aan het Cheerful Sketches Challange Blog

 Hier zijn we dan met de MIDWAY REMINDER van sketch # 10
  Wat is de bedoeling?.......je mag een kaart of project maken met onderstaande sketch, je mag zelf verzinnen wat je wilt maken zolang als je project maar duidelijk laat zien dat je de sketch gebruikt hebt. Jullie kunnen maximaal met twee kaartjes deelnemen.  We zijn  benieuwd waarmee jullie ons gaan verrassen.
Heel veel succes, en wij zien de kaartjes en creaties graag komen hoor.
Dit is mijn voorbeeld


Sketch # 10

Onze sponsor is: Sherri Baldy


Thank you so much Sherri Baldy 
Onze tweede sponsor is:






Dank je wel hoor Marlous

Onze derde sponsor is:






Dank je wel hoor Annemieke



6 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, echt super ☺
Gezellige en fijne nieuwe week ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Bea zei

Prachtige kaart heb je gemaakt voor de reminder bij Cheerfull Sketches Irma......

groetjes Bea.

Ilonka zei

Wat een beeldschone kaart.

Liefs, Ilonka

jolanda zei

prachtige kaart

Yvonne zei

Heel mooi Irma.
Groetjes,
Yvonne.

Anja zei

Hoi hoi,
Nogmaals welkom in ons team.En wat een leuke kaart en die Bestie is schitterend!.Fijne dag nog en lieve gr Anja