Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

woensdag 5 maart 2014

Baby boy kado doos

Hallo allemaal, vadaag staat er weer een kaartje van mij op het Don en daisy blog.
Dit patroon is van www.cards-etc-shop.com. Zulke leuke patronen. En dan uiteraard de super leuke malletjes van Marianne Design die deze maand zijn uitgekomen.


Deze materialen heb ik allemaal gebruikt:

Creatable:
LR0305 Voetjes
LR0306 Slab en strik

Clearstempels:
EC0106 Tekst en poststempel
CS0891 10 vingertjes.....

Don en daisy stempel:
DDS3301 "baby"

Dessin papier:
Pretty paper bloc 7041 "Eline's sweet baby"

Papicolor:
Lichtblauw (19)

Extra:
Organza lint, satijn lint, plakparels, papieren bloemen, kant, vlinder ponsje, bowdabra ( strikken maker, meeldraadjes.

Dank jullie wel voor het langs bloggen, en graag tot de volgende keer.


8 opmerkingen:

Alina zei

prachtig, Irma!!!

Bernadet zei

Supermooi gemaakt Irma!!

By XaLu zei

Wow, ziet er schitterend uit!
Heel erg mooi gemaakt.

Groetjes,
Nicole

corryskaart zei

oh wat een prachtige babykaart en dat model echt een supermooi idee!
groetjes corry

Yvonne zei

Heel mooi gemaakt, Irma.
Wat is het slabje leuk, schattig babydoosje.

Groetjes,
Yvonne.

joke zei

Een prachtige babykaart!! Wat een super leuk model en heel verslavend!! Heb er ook een al paar gemaakt.
Groetjes Joke

Anneke zei

Wat is dit toch lief en schattig. Echt mooi om naar te kijken. groetjes Anneke.
www.annekescardart.blogspot.com

Erica ♥ zei

Heel erg mooi en gaaf zeg ☺

Een hele fijne avond nog.
Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}