Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

woensdag 29 januari 2014

Don op ski´s

Vandaag laat ik dit envelopje zien op het Don en Daisy blog.


Voor dit envelopje heb ik de volgende materialen gebruikt:
Clear stempel : Dds 3326 Don op ski's
Creatable: LR0185 SnowFlake
Craftable: CR1252 Ski's and snowflake.

Uit eigen voorrad: Bolletjes band, strass band, tule, lila lint,
Frostyle border: Memorybox 98146
Dessin papier: Senic Route Paper
Envelop mal: Dutch doobadoo

Don is ingekleurd met faber castel potloden:
*130 Dark Flesh
*132 Light Flesh
*141 Delft Bleu
*156 Cobald Green
*168 Earth GreenYellowish
*179 Bistre
*189 Cinnamon
*233 Cold Grey IV
*235 Cold Grey VI
*251 Silver
*270 Warm Grey I
*280 Burnt Umber.

1 opmerking:

Mar Knutsel zei

Wat een mooi envelopje, leuke kleuren.

Groetjes Marian