Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

zaterdag 7 december 2013

Don en daisy Challange

Hallo allemaal,
Ik hoop dat jullie een leuke sinterklaas hebben gehad? Nu de goedheiligman het land weer heeft verlaten gaan we ons opmaken voor de kerst. Hier staat de kerstboom al weer te pronken.

Vandaag gaat er weer een nieuwe challange op het Don en Daisy blog van start. de vraag is deze keer niet zo heel moeilijk , en altijd leuk om in huis te hebben. Wij vragen jullie namelijk om een kerst tasje of doosje te maken. Kijk even op het blog voor de verdere voorwaarden.


Voor dit tasje heb ik gebruik gemaakt van de volgende materialen:

Col1338 ( Kerst tekst met stempels)
LR0286 ( Pine cones)
LR0244 ( Hulsttakjes)
LR0162 ( oprol bloem)
Cardtopper knipvel DDK3212
Pretty paperbloc `Woodland Christmas`PB7044
Snow paper CA3104
Clear stamps Chistmas around the world CS0880.

Uit eigen voorraad een kraft cadeau tasje , het kraft envelopje zelf gemaakt met een Tim Holtz mal , bolletjes band.
Het sneeuw effect heb ik gemaakt met gesso, en dat met wit zand gemengt.

Voor nu weer bedankt voor het langs komen, en graag tot ziens op het Don en Daisy blog


1 opmerking:

Erica ♥ zei

Super gaaf tasje is dit geworden !
Een fijne en gezellige (knutsel) week gewenst ☺
Grtjsss en liefsss van Erica ☼