Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

zondag 21 april 2013

Tag hanger

Hallo allemaal en een warm welkom aan de nieuwe volgers.
Vandaag mag ik weer iets laten zien op het kleuren met potloden blog.Het is zo leuk om te zien dat wij allemaal een andere stijl hebben met het inkleuren. Er loopt ook nog steeds een Challange dus ik zo zeggen kijk eens op het blog.




Ik heb gebruik gemaakt van het prachtige papier van pion. Tilda is ingekleurd met fabercastel.
                                            Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:

* 101 White
*132 Light Flesh
*157 Dark Indigo
*178 Nougat
*179 Bistre
*180 Raw Umber
*189 Cinnamon
*280 Burnt Umber
 
 
Verder heb ik gebruik gemaakt van heel veel bloemen, mini klosjes( deze heb ik op de beurs in Den Bosch gekocht), ook heb ik de knopendoos weer tevoorschijn gehaald, kant en wol.
 
graag tot de volgende keer ,
 
 

7 opmerkingen:

Richtsje zei

Irma, wat ziet dit er weer gaaf en mooi uit! Schitterend met deze prachtige blauwe tinten en natuurlijk weer met al die prachtige details! Heel gaaf gemaakt!

Groetjes Richtje

Lenie Hempen zei

Wat een pracht Irma.
Echt schitterend.
Heb verder een fijne zondag.

Gr Leny Hempen

jolanda zei

prachtge hanger

Anoniem zei

Wat is ze leuk en prachtige kleuren.
Geloof dat ik mijn potloden eens ga opzoeken.

Groetjes Annemaria

Riet zei

Wat heb je dit schitterend gemaakt Irma.

Liefs Riet.

Joukje zei

Wat een prachtige Tag.... Irma!
Prachtige details.

Liefs Joukje

patricia zei

Hallo Irma
Wat is de tag-hanger weer mooi geworden zeg
mooi ingekleurd ook
nog een fijne avond groetjes patricia