Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

donderdag 25 april 2013

marianne Doe nr18

Hallo allemaal,
Eindelijk kan ik weer iets laten zien , waar ik de afgelopen maanden/weken mee bezig ben geweest.
Vanmiddag lag de marianne Doe op de mat.......en ohhhhhhh wat een gave kaartjes staan er weer in. Een groot compliment voor alle dames die hier aan meegewerkt hebben!!
Ook ik mocht een bijdrage leveren en dit is het resultaat.
wil je alles beter bekijken dan zou ik zeggen koop het blad en laat je inspireren door al het moois.
deze kaarten kan je vinden op blz 30/31
het patroon wat ik heb gebruikt kan je vinden in het kopje "PATRONEN MD"
 
Morgen staat er weer een creatie van mij als gast designer op het blog van Krea-Teja.
Dus tot morgen allemaal


3 opmerkingen:

Colinda zei

Leuk, ben benieuwd!! We krijgen hem van de week binnen in de winkel en ga ze dan zeker even bewonderen! Groetjes Colinda

Ellen zei

Wat leuk dat je in de Marianne Doe! staat , kreeg het blad gisteren door de deur en iedere keer zit ik met een big smile het blad te verslinden , zó leuk allemaal! ;)
Je kaarten vind ik super! Heel mooi gemaakt dan krijg je gewoon direkt zin om te starten met de nieuwe Marianne Design spulletjes voor Mei. Nu nog even afwachten tot ik ze ook begin Mei binnen krijg. Groetjes Ellen

Erica ♥ zei

Wat leuk dat jij ook mocht mee werken
aan het blad. Ik heb er een abo op,
en ik vind het altijd een reuze leuk
blad vol met moois en inspiratie.
Jouw bijdrage is ook helemaal super ☼

Een gezellige Koninginnedag gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl