Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

donderdag 11 april 2013

Callange # 3 kleuren met potloden blog

Het is alweer de 10e van de maand en dat betekent een nieuwe (maandelijkse) challenge bij Kleuren met Potloden. Dit keer heeft Colinda het thema bedacht; nl. een CAS-kaart; Clean And Simple. Voor mij een échte uitdaging,ik hou er van om lekker veel op mijn kaart te plakken.Dit is mijn kaartje geworden.


De stempel (Papermania Beautiful Cling Stamp Lepidopterology (PMA 907139)) gestempeld met transparante stempelinkt en met witte embossing poeder bestrooid.Bewerkt met de heattool, en vervolgens dit nog een keer herhaald en de vlinder uitgeknipt. Vlinder is ingekleurd met fabercastell potloden , ben alleen mijn lijstje met nummers kwijt.

Het is een totaal ander kaartje geworden , en ik moet eerlijk zeggen dat dit niet mijn ding is. Maar er zullen ongetwijfeld mensen zijn die deze kaart wel mooi zullen vinden.




2 opmerkingen:

Richtsje zei

Grappig om te zien hoe jij dit ingevuld hebt!! Niet te veel en toch wel lekker gevuld met je stempeltechniek!! Leuk gedaan en best mooi om te zien of te krijgen!

Groetjes Richtje

Riet zei

Wat een prachtige kaart Irma.

Liefs Riet.