Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

zondag 3 februari 2013

Taart kaart

Zoals ik al in mijn vorige post vertelde een verlate verjaardags kaart gemaakt voor Angela

Ik heb er voor gekozen om een patroon van Sandra te gebruiken .


De kaart is gemaakt met design papier van My Minds Eye "little Miss muffet" en bonkerbruin en parelmoer cardstock.
Natuurlijk heb ik weer malletjes van Marianne design gebruikt.

Lr 0112 Swirl gestansd uit pergamano papier.
Lr 0241 Anja's labels
tekst stempel Cs 0855
Magnolia stempel : Tilda with dot bow

Tilda is ingekleurd met faber castell potloden
102 Cream
127 Pink Carmine
131 Medium flesh
132 Light Flesh
177 Walnut Brown
179 Bistre
182 Brown Orhre
233 Cold Grey #4

bedankt weer voor je bezoekje , en de lieve reacties.

8 opmerkingen:

Jolara zei

geweldig ! Liefs joyce

Richtsje zei

Wow Irma, wat ziet dit er weer geweldig mooi uit! Schitterende kleuren, heel veel te zien, echt een topper! Fantastisch!

Lieve groetjes Richtje

Natasja's Kaarten zei

Wat is die leuk geworden zeg! Super!

Om op te eten... ;)

Groetjes, Natasja

jolanda zei

super gave kaart

Mieke zei

Aaahh die is zoooo leuk! Prachtig!

anita01 zei

Lekker hoor;o)

Warme groetjes,
Aniet x

Angela zei

Prachtig kaartje ik ben er echt heel blij mee!
Xx Angela

manon's kaartenhoekje zei

wauww irma wat een superrrrrrr gave kaart heb jij gemaakt schitternd!!!!!!!

gisteren kon ik helemaal geen bericht bij je plaatsen heel vreemd. gelukkig nu wel weer

groetjes manon