Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

dinsdag 26 februari 2013

kraft blokzakjes

hallo allemaal ,
voorvandaag laat ik jullie kraft blokzakjes zien die ik heb opgepimpt. Heel erg leuk om te doen en altijd leuk om met een douche spulletje kado te geven.



Uiteraard heb ik weer zitten spelen met Marianne Design stempels , maar heb dit keer ook andere merken gebruikt.

Dit is het lijstje van wat ik allemaal heb gebruikt:
Stempels : Marianne Design CS0857 ( paspop , schoenen , parfum flesje )
Eline’s Huis EC 0119 ( tag , vlinder ) EC 0121 ( swirl )
Vlinderrand ( tim Holtz )
Tag ( Tim Holtz )
Joy mal : Rechthoek ( 6002/0146 )
Oprol bloem : Die- Namics
Takjes : Cheery lynn
Kraft blokzakje
Envelopje
Potloden : Pantone – Universe
Kraft papier
Design papier : First Edition “Breeze”
Kant
Jutte touw
Pin , kraaltjes
Mini klosjes
Knijpertjes

Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige post , en graag tot de volgende keer.

10 opmerkingen:

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Irma.

Liefs Riet.

Unknown zei

Wauw ze zijn geweldig Irma, alles zo leuk op elkaar afgestemd heel mooi.

Lieve groetjes Suze

corryskaart zei

Hoi Irma
Wat een geweldig mooie zakjes met al die leuke dingen die je erop gemaakt hebt,echt heel gaaf
Groetjes van corry

Joukje zei

Wat prachtig Irma!!
Zo mooi gedaan.
Liefs Joukje

Marrie zei

Hallo Irma,

Wat een mooie zakjes met hele mooie details er op verwerkt.
Heel mooi gedaan Irma.

Lieve groetjes Marrie

Richtsje zei

Dit ziet er weer superleuk uit Irma! Zonder iets in de zakjes is het al een cadeautje op zich...prachtige tinten en al die details die er te ontdekken zijn, helemaal top!

Groetjes Richtje

Erica ♥ zei

Wat heb je dit zakje mooi gepimpt
Irma, ik vind het echt heel leuk.
En ook handig om in voorraad te
hebben :)

Fijne knutselweek nog gewenst :)
Lieve grtjsss van Erica ¤

Anoniem zei

Ooo wat ziet dit er weer schitterend uit.
Heel mooi gemaakt hoor.

Groetjes Jannie

Annemieke zei

Hoi Irma, Leuke zakjes zeg, altijd veel leuker geven dan alleen een cadeaupapiertje, groetjes Annemieke

anita01 zei

Altijd gaaf de blokzakjes, hier liggen er al een aantal maanden om opgepimpt te worden whahaah komt goed, zie je vast bij Doe@Ding, toch?
Je mooi's is weer bewonderd hoor...kicken leuk.

Warme groetjes,
Aniet x