Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

woensdag 13 februari 2013

Knitting daisy

Hallo allemaal , voor het Don en Daisy blog was het vandaag weer mijn beurt om iets te maken. We zitten nog maar in Februari dus er kan nog wel iets wolligs gemaakt worden toch ?

Daisy vind van wel , dus is druk bezig met haar brei pennen.


Voor deze kaart heb ik het volgende gebruikt :

Wit linnen cardstock
Bazzil Basics "Romantic mauve"
Stempel : Knitting daisy ( Dds 3316 )
Lr 0234 (Vierkant van Petra)
Cr 1235 ( Knitting and Woole)
Design papier is van First Edition Paper ( Love pad)
distress inkt : Victorian velvet en Shabby Shutters.

Daisy is ingekleurd met derwent colour soft.
150 , 160 , 170 , 180 , 440 , 450 , 510 , 520 , 660 .
Sommige delen zijn in 3d opgewerkt.



14 opmerkingen:

Colinda zei

Wat een vrolijke kaart Irma! Ben ook een Don en Daisy fan en tel de dagen af totdat de nieuwe stempels van Maart binnen komen! Een warme dag vandaag, Colinda

jolanda zei

mooie vrolijke kaart

patricia zei

Hallo Irma

Wat een lekker wollig kaartje is dit zeg en gezien de temperaturen kan het nog makkelijk:) maar ik vindt hem erg leuk geworden en mooi gekleurd super weer
groetjes en een fijne dag patricia

Joukje zei

Irma ..Wat een super leuk kaartje!!
Liefs Joukje

Richtsje zei

Heerlijk, wat ziet dit er ook weer gezellig uit Irma! Lekker aan het breien en dat in een prachtig gecreƫerde omgeving, super mooi!

Groetjes Richtje

Lia zei

Geweldig leuke kaart, leuke kleuren ook,
groetjes Lia

Jolanda zei

Prachtige kaartje, met mooie kleurtjes . .

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een vrolijk kaartje, heel erg mooi!
Groetjes van Jacqueline

Anoniem zei

Dit is prachtig Irma. Wat mooi om Daisy te combineren met die nieuwe creatables. Het past allemaal zo mooi bij elkaar
Ook je gekozen kleuren zijn bijzonder mooi.
Groetjes Joke

Dina zei

wah wat een ooien kaart super

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart Irma. Wat heb je de mallen leuk gebruikt.De kleuren zijn erg mooi. Leuke details. Groeten Trijntje

Wil zei

Leuke gezellige kaart.
Mooi gekleurd met Derwent.

TOPPIE hoor !!!!
Groeten WIL

Bernadet zei

Wat een superleuke kaart Irma!

Lenie Hempen zei

Wat een gaaf kaartje Irma.
Hij is echt geweldig.

Gr Leny Hempen