Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

donderdag 17 januari 2013

Ik ber er weer.........

Lieve allemaal , allereerst van mij kant de allerbeste wensen en een gezond en creatief 2013. Ik weet het is wat laat maar wel gemeend !!!




Dit waren de laatste kaartjes die ik heb gemaakt in 2012 , deze had ik nog niet hier laten zien.

Ik ga mijn best weer doen om er een creatief jaar van te maken , en net als vorig jaar jullie inspiratie te geven .

Na bijna de hele maand Dec en een deel van Jan in bed te hebben doorgebracht ben ik weer aan het opkrabbelen. De afgelopen tijd heb ik 3 antibiotica kuren achter mijn kiezen en nu moet mijn lichaam verder aan sterken. Ik heb een keel , oor een voorhoofdholte ontsteking gehad en als klap op de vuurpijl een long infectie. dat laatste hakt er behoorlijk in. Daarnaast last gehad van de darmen en maag......een soort van virus wat hier in huis rond ging. Ik heb dus ook totaal geef puf gehad om ook maar iets te freubelen , maar de zin begint weer te komen.

Voor onze dochter die zaterdag 18 jaar wordt heb ik iets gefreubeld en dat was dan ook het eerste wat ik heb gemaakt voor 2013. En dat viel niet mee. Ben er ruim een week mee bezig geweest , steeds een stukje .

De foto,s volgen omdat Joella ook nog wel eens mijn blog bekijkt...........sorry joella je moet toch echt wachten tot zaterdag hahaha.

Ik wens jullie een fijne dag en graag tot later , en dan de foto,s van ????? voor joella.

10 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi irma
nou ook de allerbeste wensen voor dit jaar aan jou en je dierbaren en jeetje wat heb je allemaal voor je kiezen gehad!! gelukkig dat je opgekrabbeld ben en nu de verjaardag van dochterlief kan vieren,alvast van harte gefeliciteerd en je kaarten zien er als normaal geweldig leuk en mooi uit!!
groetjes van corry

Astrid zei

Ook voor jou nog de beste wensen Irma, jeetje joh ... je gezondheid liet je dus echt even in de steek, hopelijk gaat het nu weer de goeie kant op !
Je heb schitterende creaties gemaakt, ben benieuwd wat je voor Joella hebt gemaakt :)
Alvast gefeliciteerd en een hele fijne dag toegewenst !!

liefs Astrid

Tiets zei

ook jij en je gezin nog de beste wensen..en jeetje wat een narigheid zo zeg.. gelukkig krabbel je weer wat op en doe nog maar rustig aan, deze kreatie's zijn weer geweldig mooi maar ben wel erg benieuwd naar wat je voor joella hebt gemaakt.
Liefs Tiets

Richtsje zei

Lieve Irma, wat mooi dat je er weer bent!! En natuurlijk, een goed 2013 met heel veel gezondheid en creativiteit! Je creaties zijn weer al vanouds, supergaaf!! Gefeliciteerd met je lieve dochter Joella en probeer er lekker van te genieten!

Groetjes Richtje

patricia zei

Hallo Irma
Jeetje wat vervelend weer dat je zo ziek bent geweest ik ben blij dat je weer een beetje opgeknapt bent ,wat heb je trouwens weer een mooie kaarten gemaakt
verder alvast van harte gefeliciteerd met je dochter joella
groetjes patricia

Jolara zei

heel gaaf en fijn dat je er weer bent ! ! liefs joyce

Jolanda zei

Wat fijn dat het weer wat beter met je gaat. Je hebt weer prachtige kaarten gemaakt, en ben benieuwd wat je voor je dochter hebt gemaakt . .

anita01 zei

Heb je gemist hoor , sterkte en alvast van Harte....met je dochter.

Do viert ook zijn 21 ste as zaterdag....gaat nu wel heel snel he Irma;o)

Warme groetjes, en alles weer bekeken en bewonderd hoor,

Aniet x

Erica ♥ zei

Jeetje jij hebt lang in de lappen
mand gezeten zeg, hoop voor je dat
je weer terug beter wordt en fijn
dat je al weer wat zin krijgt om
te freubelen.
Je kaartjes zijn er geweldig uit,
echt te gek, mooie kleuren en
prachtige details.

Alvast gefeliciteerd met je dochter !

Alvast een gezellig (knutsel)weekend :)
Lieve grtjsss Erica xox

jolanda zei

prachtige kaarten