Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

maandag 19 november 2012

Kerst tag

hallo allemaal , ben lekker aan de freubel geweest , ondanks de drukte met Diesel. Wat een vreselijk monstertje is het !!
Maar hij doet het goed , heerlijk ondeugend. Hij luisterd goed en loopt al vrolijk mee aan de riem. Ook s,nachts gaat het steeds beter.
Tijdens de vakantie lekker zitten kleuren , dit is een van de kaartjes die ik er mee heb gemaakt.
patroon van de tag op de kreadoe gekocht , net als de tekst....en daar een randje omheengehaakt.



Een actie foto van Diesel............heerlijk met de bal aan het spelen achter in de tuin.

Dank jullie wel voor het langskomen en de lieve berichtjes.

9 opmerkingen:

corryskaart zei

Hoi Irma
Wat een prachtige tag en gaaf met al die leuke en mooie dingen erop!!!!
En dan die gave foto van diesel ooohhh wat is het een dotje en ja kleintjes zijn ondeugend,haha
Groetjes van corry

jolanda zei

prachtige tag en super mooie hond

Lenie Hempen zei

Hij is weer prachtig Irma.
Echt schitterend mooi.
Wat een schatje is Diesel,hij lijkt wel lekker ondeugend hihi.

Gr Leny Hempen

manon's kaartenhoekje zei

wat een prachtige tag
wat een super foto van diesel

groetjes manon

Mieke zei

Oooh wat een schattig hondje!
En wat een prachtige tag!

Richtsje zei

Irma het zijn weer prachtige dingen die je ons laat zien! Je tag is werkelijk fantastisch, zo heerlijk veel om te kijken en te ontdekken, echt supergaaf! En dan dat kleine ondeugende hondje, erg grappig om te zien.

Groetjes Richtje

Ilonka zei

Wat een prachtige en stijlvol tag.
Kom je ook eens bij mij langs. Dat vind ik ook reuze gezellig.

Groetjes Ilonka

Erica ♥ zei

Wat een prachtige tag heb je gemaakt
en de kleuren zijn ook zo mooi !
Wat is je hondje toch leuk zeg, en
ohoh wat gaat daar idd een tijd in
zitten, maar wel leuk !

Lieve grtjs Erica ☼

patricia zei

Hallo Irma

Wat een mooie tag heb je weer gemaakt, en wat een snoeppie is die diesel zeg :)