Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

woensdag 31 oktober 2012

kerstballen tijd

Nee nu nog niet maar voor je het weet is het zover............

Deze kerstballen kaart gemaakt met niet allerdaagse kerstkleuren , maar zag deze kleur kerstballen in een winkel liggen , en vond de kleur zo mooi .....dus vandaar.


Voor dit kaartje heb ik gebruik gemaakt van de clearstamp "little angel" Dds3309.

En heb Daisy ingekleurd met een combinatie van derwent en polychromos potloden.

Verder heb ik eigenlijk alleen maar restjes papier , wol ,bloemmetjes etc etc gebruikt.



8 opmerkingen:

Mieke zei

Ze zien er gezellig winters uit, prachtig gedaan!

Ilonka zei

Een schitterend kaartje
Fijne dag.

Groetjes Ilonka

ellyscard creatief zei

Mooie kaart Irma.
Ik hou wel van die ijzige kleurtjes.
Gr , Elly

Erica ♥ zei

Dit is zeker een geweldige kleur,
en ook heel leuk dat je hier een
kaart van gemaakt hebt.
Prachtig geworden !

Lieve grtjssss Erica ☼

jolanda zei

ziet er prachtig uit, mooie kleuren

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Irma.

Liefs Riet.

corryskaart zei

hoi irma
juist hartstikke gaaf iets anders dan de standaard kerstkleuren,geweldig door alle leuke details
groetjes van corry

Lenie Hempen zei

Wat prachtig mooi Irma.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen