Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

donderdag 16 augustus 2012

Theedoos

Yoehoe hier was ik weer even, Wij hebben nog steeds vakantie ,maar kan het niet laten om weer even wat te laten zien hoor. Deze theedoos had ik al een tijdje terug gemaakt , maar nog niet laten zien. Het idee is van Monique. Vond dat zo,n leuke theedoos ,dus ben ik aan de knutsel gegaan.






Het slotje en scharnieren van de theedoos heb ik zwart gemaakt met stazon inkt....wel goed laten drogen!! . ik vond dit mooier staan incombinatie met de pootjes van Tim holtz Bedankt weer voor het langs komen op op mijn blog ,en ik stel nog steeds een berichtje zeer op prijs. Ik ga nog even genieten van de vakantie. Tot laterrrrrrrr .

10 opmerkingen:

Gonny zei


hoi irma

wat een leuke thee doos

groetjes gonny

Lenie Hempen zei

Hoi Irma
Wat een prachtig thee doosje is het geworden.
Echt schitterend mooi.
Het is een sieraad in Je keuken.
Geniet lekker van Je vakantie.

Gr Leny Hempen

corryskaart zei

hoi irma
je theedoos ziet er geweldig uit met prachtige details!! en lekker verder genieten van je vakantie!
groetjes van corry

Riet zei

Wat heb je dit schitterend gemaakt Irma.

Liefs Riet.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super mooie theedoos Irma, prachtig en heel leuk! Geniet nog van je vakantie.
Groetjes van Jacqueline

Ilonka zei

Wat een beeldschone theebox erg mooi !!

Fijn weekend.

Groetjes Ilonka

chanya13 zei

Beautiful box, sweet image perfectly coloured, love flowers and softy colors

Unknown zei

soooo sweet !

patricia zei

hallo irma

wat een leuke thee doos is dat zeg
groetjes patricia

ellyscard creatief zei

Noch weer zo'n mooie creatie.
Gr Elly