Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

woensdag 4 juli 2012

Snelle kaartjes

Hallo allemaal , voor vandaag 3 snelle kaartjes.
De basis is een patroon van een envelop , waar ik de boven kant van af heb gehaald. En dit als patroon gebruikt. Ik heb dus alles weer uit wit linnen cardstock gesneden.
Het papier is van een blokje , ooit gekocht bij het kruidvat.



Voor deze kaartjes heb ik de ponsen weer eens uit de kast gehaald. Dus alle bloemen ,blaadjes , takjes komen van een pons.
Ook heb ik gebruik gemaakt van een taartrand stans van Cherry Lynn , en een gekochte taartrand.
De teksten zijn gestempeld en weer uitgeknipt. wat veertjes en knoopjes en voilla weer een kaart klaar.

Afgelopen zaterdag  ( 30 juni )op een braderie gestaan , en deze kaarten waren toch wel heel erg in trek !! . Vooral bij de wat oudere dames die de kaartjes met "poppetjes "kinder kaartjes vonden hahaha.....

Ben ook weer in de weer geweest voor het Don en Daisy blog , maar daarover later meer hihihihi . Op het blog van Don en Daisy  volgt later deze week een leuke surprise voor jullie !!.

Tot zover voor nu , bedankt weer voor het langs komen en de reacties. Ik lees ze steeds met plezier.

5 opmerkingen:

Riet zei

Wat een prachtige kaartjes Irma.

Liefs Riet.

Angela zei

Helemaal leuk zeg!!!!! Prachtige kleurtjes en zo alles bij elkaar zien ze er niet echt uit als "lekkere snelle"kaartjes!hihihi
xxAngela

Richtsje zei

Leuke kaarten heb je er weer van gemaakt Irma! En tsja dat van die poppetjes dat hoor ik wel vaker, grappig is dat terwijl wij er toch andere kaarten in zien...

Groetjes Richtje

corryskaart zei

hoi irma
heel apart zo met een envelop maar alledrie geweldig om te zien!
groetjes van corry

Lenie Hempen zei

Dit zou Ik geen snelle kaartjes willen noemen Irma.
Maar wel schattige kaartjes.
Echt lieverdjes.

Gr Leny Hempen