Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

donderdag 19 april 2012

pump kaartje

Hallo allemaal , allereerst heel erg bedankt voor de leuke reacties op het tasje wat ik heb gemaakt.
Marianne Perlot van Marianne Design vroeg mij een aantal weken terug of ik iets kon maken van een patroon.....Ja dat zal toch wel.
Het patroon was van een pump , Dus ik ben in de schaar geklommen en dit is het resultaat.
Dit is zoals het patroon orgineel is , alleen het midden heb ik er zelf uitgesneden.

Ook heb ik een easel kaartje gemaakt , met het zelfde patroon maar dan enkel.

Het design papier komt een pretty paper blokje ( PK7081 ) wat in mei uitkomt. De takjes zijn gemaakt met creatables (Lr 0226 , LR 0227 , LR 0228 en LR 0229 ) die ook in mei uitkomen . Deze takjes zijn zo mooi , en fijntjes echt een MUST HAVE !!!.

Het patroon kan je hier downloden , daar staan trouwens nog meer leuke patronen en ideetjes. Zo ook voor moederdag !!.

Veel plezier met het maken van deze pump.
Graag tot de volgende keer.

7 opmerkingen:

Mieke zei

Geweldig, met die pumps! Heel mooi!

miriam zei

het zijn 2 schitterende creatie's
gr miriam

Elly zei

Hartstikke leuk gedaan Irma!! Heb je ze ook in maat 39 ?? :-)

groetjes, Elly

corryskaart zei

hoi irma
dit zijn twee prachtige werkstukken en erg leuk om ze te bewonderen!
groetjes van corry

Jacqueline (Sjakkie) zei

2 prachtige creaties, heel leuk die pumps!
Groetjes van Jacqueline

Unknown zei

Heel mooi Irma.

lieve groetjes Suze

Riet zei

Wowww alle 2 zijn ze schitterend Irma.

Liefs Riet.