Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

vrijdag 3 februari 2012

Marianne 13 en Creatief met kaarten

Hallo allemaal , een aantal maanden terug vertelde ik al dat ik druk bezig was met een aantal opdrachten . Ik ben voor Marianne Design bezig geweest met de nieuwe dutch design creatables , stempels en het blokje papier wat er bij hoort.
Dit is een van de 3 kaartjs die ik hebgemaakt voor de Marianne 13. Wil je de andere kaartjs bekijken ,en weten hoe ik deze heb gemaakt koop dan het blad.


Deze planten steker is een van de 5 kaatjes die in creatief met kaaten staan , ook heb ik 3 patronen gemaakt voor het blad . Wil je meer zien , en weten hoe ik dit alles heb gemaakt...........dan zou ik zeggen koop het blad . Vanaf volgende week staan de kaartjes uit creatief met kaarten bij Marlous van doe@ding
te pronken in de winkel.

Ook wil ik jullie heel erg bedanken voor de lieve reacties op mijn mok "hot chocolate".

8 opmerkingen:

Noriko zei

Hoi Irma,

Dat ziet er weer super uit.
Lekker Hollands!

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Jacqueline (Sjakkie) zei

Je hebt prachtige hollandse creaties gemaakt! Ik had ze al in de bladen bewonderd.
Groetjes van Jacqueline

Anoniem zei

Hoi Irma wat een geweldig mooie kaarten heb je allemaal gemaakt.
Echt Hollands !!!!!
Fijn weekend.
Groetjes Jannie

Lia zei

Schitterende Hollandse creaties, ik heb ze nog niet echt beken, ga ik zeker doen,
groetjes Lia

Esther zei

Heerlijke frisse creaties zeg in de echte holland kleurtjes.
Ziet er weer prachtig uit alles.

Groetjes Esther

Tinie zei

Super zien ze er uit, helemaal geweldig, die kleuren ook!!!

Groetjes Tinie

manon's kaartenhoekje zei

hoi irma, wat is die super leuk geworden..hij is prachtig

groetjes manon

Lenie Hempen zei

Dat ziet er weer heerlijk hollands uit Irma.
Echt schitterend.
Heb verder een fijn weekend.

Gr Leny Hempen