Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

woensdag 28 december 2011

Lieve baby pakjes

Hallo allemaal , vandaag was het weer mijn beurt om iets te maken voor het
Don & Daisy blog


Ik heb dit keer gekozen om eens met oudere mallen te werken ( Van Eline) in combinatie met het lieve baby stempeltje (Dds 3301).
He papier is ook van Eline (Pb 7024 en Pb 7025 ).
De plastic hangertjes die hingen aan mijn nieuwe thee en keuken doeken...hihi tja wie wat bewaard...



Het labeltje wat ik heb gebruikt is ook al van een tijdje terug , en heb het ooit eens van het internet geplukt.
Alle lintjes en kantjes en het bedeltje komen weer uit eigen voorraad.

Ik wil jullie allemaal een fijne jaarwisseling toe wensen , denk om de vingers wat die hebben we nog nodig !! om te freubelen.

11 opmerkingen:

Mieke zei

Wat leuk!
Voor jou ook een fijne jaarwisseling gewenst.
xx

Noriko zei

Ohhh wat zijn ze schattig geworden Irma!
Super lief uitgewerkt.
Zo zie je maar hoe leuk het weer is om eens met oudere mallen te werken.
Super hoor!!

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Rachel zei

Wat prachtig, echt superlief!!!
Fijne jaarwisseling, liefs Rachel

Lenie Hempen zei

Dat ziet er schattig uit Irma.
Echt super lief.
Een hele fijne jaarwisseling gewenst.

Gr Leny Hempen

Frouwke zei

Prachtig en wat een leuk idee met die hangertjes!

Elly zei

LIEFFFFF Irma!!
Fijne jaarwisseling!!

groetjes, Elly

Esther zei

Ik vind ze helemaal geweldig geworden.
Echt superleuk voor de op komst zijnde baby's.
Fijne jaarwisseling!!

Groetjes Esther

Riet zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt Irma.

Fijne jaarwisseling en een gezond 2012.
Liefs Riet.

Unknown zei

Wat heb je die prachtig gemaakt complimentjes hoor

voor jou ook een hele fijne jaarwisseling

Liefs Nellie

anita01 zei

Hej Irma,

Super sweet,...en heerlijk om kado te doen zo joh...

Mooi 2012...dat we maar weer een hoop mooi's mogen meemaken en maken zeg, heerlijk!

Warme groetjes,
Anita.

Angela zei

Wat een prachtige kaartjes echt zo schattig!!!
xxAngela