Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

maandag 31 oktober 2011

Kerstlantaarn met vogeltjes

Hallo allemaal , allereerst bedankt voor jullie lieve berichtjes op mijn kaartjes die ik de afgelopen maand ( als designer of the month Oktober) heb mogen maken met de geweldige producten van Marianne Design .
Ik heb met heel veel plezier aan deze opdracht gewerkt , en wie weet jullie op ideetjes gebracht.
Om een van jullie extra te bedanken stop ik alle namen in een bakje en trek er eentje uit , diegene krijgt van mij een leuk pakketje thuis gestuurd met...........hoe kan het ook anders Marianne Design spulletjes.

En dan nu mijn kaartjes .
De basis van dit kaartje is van Kraft . het desin papier is van Eline's Winterhuis (Let it snow) PB7037.
Ik heb de volgende creatables gebruikt :
Lantaarn LR 0190.
Doily cirkel LR0180 .
Dennetakje LR 0181 .
Cineese ( oprol ) roos LR0163 .
het lantaarntje staat op ongeveer 1 cm vanaf de basis kaart , dmv een soort hoesje aan de achterkant.
De vogeltjes heb ik uit stof geknipt en bewerkt met goud glitter lijm.
Het hoekje op de kaart is ook een stempeltje van Eline's winterhuis EC0132.
Verder komen de besjes , belletjes en de houten sneeuwsterretjes uit eigen voorraad.

Nog een wit kaartje gemaakt , maar dan nu met iets meer kleur accenten.
De basis kaart en het afdrukje is linnen cardstock.
Voor dit kaartje heb ik de volgende Creatables gebruikt :
SneeuwVlok LR0185 .
Uithangbord LR0191 .
Leaves ( bloemen toef) LR0192.
En weer een bloem van kant afgeknipt ( FR1101)
Het hekje komt van een stans van Cheery Lynn , deze heb ik gekocht bij Bamba .
De kleine sneeuwvlokjes gemaakt met een ponsje van zoon lief hahaha.

Ps hebben jullie de nieuwe materialen al gezien Van marianne Dsign die gaan uit komen in JANUARI............ohhhhhhhh dat wordt weer sparen !!!!

18 opmerkingen:

jans zei

wat een mooie kaartje weer grt jans

Mieke zei

De kaart met die vogeltjes vind ik echt super leuk gevonden! De tweede is ook weer zo gezellig, erg mooi! Zulke witte kaarten zijn mijn favoriete voor tijdens Kerst!

Anoniem zei

Ook deze is weer super geworden. Je maakt echt waanzinnig mooie kaarten. Vorige week zag ik je andere witte kaart ook voorbijkomen. Die vond ik toen ook al zo super gedaan. Was er zelf ook mee aan de slag maar dat is echt lastig vind ik. Ik laat hem van de week ook snel zien. Jij hebt er geen probleem mee zo te zien. groetjes Joke

corryskaart zei

hoi irma
met welke matrialen je ook werkt het word altijd een prachtige kaart,maar deze stansen zijn wel heel erg leuk en mooi!
dus ga gauw kijken wat er in januarie uitkomt:-))
groetjes van corry

Tinie zei

Jij bent heerlijk bezig, ze zijn prachtig en wat een gaaf idee dat vogeltje daar onderin!!!

Groetjes Tinie

Elly zei

Irma, je hebt weer super gave kaarten gemaakt!!!!

groetjes, Elly

Esther zei

Ik vond al je creaties de afgelopen maand prachtig.
Zo ook deze weer.
Ben benieuwd wie er uit de hoge hoed gaat komen.haha

Groetjes Esther

Unknown zei

Oohh dit zijn echt schitterende kaarten Irma.

Lieve groetjes Suze

Lenie Hempen zei

Wat een prachtig mooie kaartjes IRMA.
Echt super leuk en lief.


Gr Leny Hempen

Wil zei

Hoi,

Een hartstikke leuk kaartje.

Groeten WIL

*mieke* zei

Mooi weer Irma, ben fan van kaart nummer twee:-) Ik heb de nieuwe mallen voor januari al gezien en er zit heel wat moois bij... Dat gaat weer geld kosten:-)
Groetjes Mieke

Noriko zei

Ohhh Irma,
Ik loop een beetje achter maar kom toch nog even een reactie achter laten.
Je kaartjes zijn werkelijk prachtig mooi.
Je heb hele mooie materialen gebruikt.
Beide kaarten zijn super mooi uitgewerkt.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Riet zei

Wowwww Irma,wat een schitterende kaarten heb je gemaakt.

Liefs Riet.

Adrie zei

Schitterende kaarten Irma , heel apart de eerste , met dat vogeltje onderin. De tweede is prachtig van kleur , en heel mooi ingekleurd. Heb deze stempel al een paar keer voorbij zien komen , denk dat ik hem toch ook maar ga kopen, vind hem super.
Groetjes Adrie

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtige kaartjes heb je weer gemaakt! Ik kan altijd zo genieten van je mooie creaties, bedankt voor de inspiratie.
Groetjes van Jacqueline

Martha zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Wybrich zei

je kaart met de vogeltjes en het lantaarntje is echt heel erg mooi!!
geweldig idee om er een soort bakje achter te zetten!

Martha zei

wat een schitterende creatie Irma,trouwens:
al je creatie`s mogen er zijn.

Gr Martha