Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

zondag 23 oktober 2011

Hanging Basket...

Hallo allemaal...
Vandaag een weer een kaartje met de geweldige materialen van Marianne Design
. De foto volgt later in mijn bericht.

Gister een workshop gedaan bij Doe@ding . Onder leiding van Monique en Angela een geweldig project gemaakt . Het was heel veel werk , maar dan heb je ook wel wat hoor !!.
Zo,n apart project , echt mijn complimenten !!
Mijn project was nog niet helemaal klaar , maar daar ga ik de aankomende week mee verder.
Marlous , Annelies en de rest van het Doe@ding team heel erg bedankt voor alle
goede service.....
Dit was ZEKERRRRR voor herhaling vatbaar !!.
Ook Angela en Monique bedankt voor de rit in de LIMO hahaha!!. En als afsluiting van de dag met Angela uit eten geweest. Moe maar voldaan weer naar huis. Nu na genieten .

En dan nu mijn kaartje.Ik heb gekozen om dit keer wat met de nieuwe roosjes van Marianne Design wat te gaan doen. Het zijn super mooie roosjes in allerlei kleuren , en er zitten div maten in een zakje.
Ik heb een tent kaart gemaakt , en daar de "hanging basket" ingehangen.
De basket heb ik gemaakt van de LR0146 (Marokko vogelkooi).Deze heb ik 2x uitgestansd en de bovenkant afgeknipt. De basket gevuld met mos , en mini klimopblaadjes , en daar paper roses ( lavendel RB2210) ingestoken en vast geplakt.
Om het gat van de tent kaart zit de LR0141 (Double frame), en vlindertjes LR0158. Het papier is van Maja Design.
De tekst (CS0847) op een kleine tag label gestempeld en er tussen gestoken.
Plak strass , ringetjes en het organza lint komen uit eigen voorraad.
Bedankt voor de lieve reacties op mijn vorige kaartje en de kerstbal voor het Don en Daisy blog

8 opmerkingen:

Unknown zei

ohhhhhhh wat een prachtige kaart en van die mooie kleuren ik vind hem helemaal super

Liefs nellie

Noriko zei

Hoi Irma,

Wat een schattige kaart.
Super mooi uitgewerkt.
Geweldig leuk idee.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Lenie Hempen zei

Hoi IRMA

Wat een pracht van een kaart.
Heel mooi van kleur.
Echt super lief en schitterend mooi gemaakt.
Verder een fijne avond.


Gr Leny Hempen

Unknown zei

Wat een schitterende kaart Irma, leuk zo die hanging basket met al die mooie roosjes.
Het was leuk je gisteren even te zien en jullie hebben zeker iets heel mooi's gemaakt gisteren, ik ga deze workshop ook doen heb er al reuze zin in maar moet nog even wachten hiii.

Lieve groetjes Suze

*mieke* zei

Erg mooi weer Irma en ik ben benieuwd naar je project...
Groetjes Mieke

Riet zei

Wat een prachtige kaart Irma.

Liefs Riet.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een prachtig kaartje Irma, hele mooie kleuren en bloemetjes.
Groetjes van Jacqueline

Wybrich zei

en dan hangt daar zomaar een schitterende basket met bloemetjes in je kaart!
erg origineel en heel mooi!