Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

zondag 14 augustus 2011

Nog een tag

Hallo allemaal , 2 weken terug een geweldige cropdag gedaan bij Doe@ding . Daar een kaart en tag gemaakt ( zie verder terug op mijn blog). Met de restjes en een aanvulling van een kalendertje nog een tag kunnen maken , Deze heeft een standaardje aan de achterkant zodat hij beter blijft staan.
Ook dit plaatje komt van het internet , en geprint op canvas papier van de Action.
Heel erg bedankt voor de lieve reacties op het "pip" kaartje.
Ik wens jullie een fijne zondag verder , ik ga mijn hobbyzolder weer opzoeken.

Op veler verzoek , het canvas papier heb ik gekocht bij Action Het gaat heel goed door de printer , het is nl 190 grams "papier". Het canvas papier is bedoelt om zelf foto,s ed te printen net zoals foto papier. Ik heb een Epson printer. Deze inkt is watervast. Ik kan bv ook gewoon digi,s met distress inkt inkleuren. Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben.

6 opmerkingen:

Tinie zei

Ik vind dit toch zo super knap, helemaal gaaf!!!

Groetjes Tinie

Noriko zei

Hoi Irma,

Wij zijn gister wezen croppen bij doe@ding.
Angels verzorgde het.
En had ook de kaart mee die jij op je blog heb met de canvas paspop.
Hij is zo leuk.
Ook deze Tag is super leuk.
Mooi van kleur en geweldig materiaal.
Ga zeker ook het canvas kopen.
Moet alleen even de paspoopen zoeken op internet.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Lenie Hempen zei

Hoi Irma

Wat een prachtig mooie TAG heb je gemaakt.
Echt super lief en mooi gemaakt.


Gr Leny Hempen

corryskaart zei

echt een geweldig mooie tag en zo handig met een standaardje aan de achterkant,SUPER!
groetjes van corry

Esther zei

Kan je mij misschien uitleggen hoe dat gaat met dat printen op canvas?
Heb je daar speciale inkt of een speciale printer voor nodig vraag ik mij dan af nl.
Heb er ook al een paar keer mee in mijn handen gestaan nl.
Je tag is super geworden,heel leuk weer.
Ik heb je pakketje ontvangen hoor.
Nogmaals bedankt.

x Esther

Anoniem zei

hallo
prachtige tag!!!
Ook je andere creaties vind ik geweldig!

groetjes

Tine